Gå til innhold

er jeg bare sykt rar?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jaja_*
Skrevet

jeg har begynt og glede meg til jul alledere :) såg polarexpressen igår hehe. gleder meg såån til snø(om vi er heldig og ser den da) og bake julekaker og alt det der. liker jul bedre en sommer på en måte. får en trygg gog følelse av tiden :) greit nok skal ha baby rundt jul så det spiller jo inn på å glede meg men er jeg ekstremt tidlig ute med og glede meg eller hehe. tiden går for seint :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og!! Jeg og!!!! :danser:

Og det hjelper jo ikke når lille loppe stadig sier "når kommer nissen mamma??"

Og hver gang det kommer ett dunk, eller noe som høres ut som et bank- "kommer nissen mamma??" :fnise:

Skrevet

Jeg syns ikke du er rar!!!

Gleder meg også til julen!!! Og til vinteren generelt!!!

Koselig med mørke kvelder der du kan krype godt ned i sofaen med kakao og tv!!

Julekaker, gave kjøping og alt annet som hører julen til er også noe jeg setter stoooor pris på!! =)

Gjest Gjest_jaja_*
Skrevet

hehe bra jeg ikke er alene. elsker mørke kvelder med masse lys og lukten av pepperkaker eller klementiner "drømme"

Skrevet

Jeg er verken glad i snø eller jul jeg, og føler MEG rar når jeg sier det ;)

Skrevet

Eg gledar meg ALLTID til jul! Eg syns hausten og tida fram mot jul er skikkeleg fin! :hoppe:

Skrevet

Du er litt rar.. ;)

Som Årolilja sier, høst og sånt er herlig, men jul... neh..

Gjest Gl@mB@be
Skrevet
Eg gledar meg ALLTID til jul! Eg syns hausten og tida fram mot jul er skikkeleg fin! :hoppe:

Signerer denne!

Skrevet

Jeg har vært inne på juleglede forumet siden det ble liv der i år så jeg har kommet godt igang for å si det slik.

Skrevet

Helt enig! Koser meg veldig, jeg :)

Skrevet

Jeg syns dere dødsrare hele gjengen. Glede seg til jul - NÅ??? Hjelpe meg :ler:

Skrevet
Jeg syns dere dødsrare hele gjengen. Glede seg til jul - NÅ??? Hjelpe meg :ler:

Nemlig. Jeg elsker julen, men det er sommer ennå, så jul tenker jeg ikke på ennå.

Skrevet

Jeg tenker ikke sånn jul, jul, men jeg tenker på gaver o.s.v.

Skrevet

Neida, gleder meg faktisk litt selv. Kunne ha en lang ferie og nyte livet med kjæresten. Herlig! :)

Mvh Yvonne :duskedame:

Skrevet

er jo faktisk bare 3 mnd te jul da så ekke såå lenge:) gleeeeeeeeeeeder meg

Skrevet

Jeg syns du er litt rar... Men det er jo ikke noe galt i det i det hele tatt :)

Skrevet

og jeg da... som gruer meg til jul...allerede... :nissegutt::pisk:

Ops da. mente ikke ødlegge for noen altså. men blir selv så super stressa av jula at jeg ikke er til å være i hus med. Fint da at jeg bor alene ..he he.

Skrevet

Jeg kan nesten ikke vente til slutten av november/begynnelsen av desember. Har flyttet inn i min første skikkelige leilighet og gleder meg stort til å fylle den med julestemning, julemusikk og lukt av deilig julebakst. Adventstida er min favoritt. Da er det tid for å kose seg hver kveld med noe godt foran peisen mens man ser julekalenderen på tv. Elsker stemningen i desember måned med alle lysene fra julestjerner og adventsstjerner, når snøen faller stille og det er passe kaldt ute og man hutrer seg inn i varm kafè for å ta en kopp varm sjokolade og en lussekatt. Åh, jeg gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...