kaprifolen Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Vi har et stygt, ugly. bugly, stinkende teppe i vindfanget vårt. Det er skittent og ekkelt og lukter i tillegg vondt. Men vi eier jo ikke huset, og deler denne gangen med han oppe, så det er liksom ikke noe vi gidder å legge penger i å fikse. Men jeg skulle veldig gjerne fått det litt renere, så kan det faktisk hende at det kunne blitt litt kult! Er sånn skikkelig 60-tallsteppe med svære, feite blomster! Men er det noen av dere som vet hvordan det ville funket å bare vaske det? Altså skure med såpevann og fuktig klut etter å ha brukt støvsuger med teppebanker? Eller må jeg ha en skikkelig tepperens med alt som hører til? Hvor mye koster i tilfelle dette, og hvor får jeg kjøpt det? Hvor lenge må det virke? Han som bor over oss er jo avhengig av å gå over dette teppet for å komme opp, så kan liksom ikke nekte han det en hel dag fordi jeg renser teppet!
hufsa! Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Heia du må bruke en tepperenser kan aldri nytte å skure, men gå til en plass de selger tepper og lei en maskin det gjorde jeg mye før i tida når det var tepper i hus.Du må sikkert over flere ganger men gud det er verd det krkslig med sånt skittent teppe.Han du leier av blir sikker glad for at du gjør det.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Dersom vindfanget ikke er stort så kan det godt henne at det blir like dyrt å kjøpe en tepperest som å leie en rensemaskin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå