Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg høre at man kan ta opp tv-programmer på Getboksen. Er dette virkelig tilfelle? Har hatt denne boksen i over 1 år og ante ikke noe om dette. Sånn er det når man ikke leser bruksanvisninger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke på alle boksene tror jeg..

Har du en "rec" knapp på tv-kontrollen?

I såfall trykk på den når du ser på en kanal. Har prog vart en kort stund, tar det opp fra start. Har det vart en stund, tar du opp fra du trykker på knappen.

Ellers kan du trykke på "get" knappen, og trykke på rec knappen på alle de prog du vil ta opp. Slik er det i hvertfall på vår :)

Skrevet (endret)
Ikke på alle boksene tror jeg..

Har du en "rec" knapp på tv-kontrollen?

I såfall trykk på den når du ser på en kanal. Har prog vart en kort stund, tar det opp fra start. Har det vart en stund, tar du opp fra du trykker på knappen.

Ellers kan du trykke på "get" knappen, og trykke på rec knappen på alle de prog du vil ta opp. Slik er det i hvertfall på vår :)

Jeg har jo den rekka med en rød, grønn, gul og blå knapp som det ikke står noe over, men den blå er ihvertfall tekst-TV. Det skjer ikke noe når jeg trykker på de andre. Hvilken farge er det på rec-knappen?

Endret av Pet
Skrevet

Det er en liten rød runding/ prikk, står ved play, pause og spole knappene.

Skrevet
Det er en liten rød runding/ prikk, står ved play, pause og spole knappene.

Ok, de knappene har jeg ikke. Så lenge var Pet i paradis...

Skrevet

uff da.. men tror ikke det koster så mye å "oppgardere"/ skifte boks.. :)

Skrevet

Du må ha en PVR-boks hvis du skal ta opp.

Jeg har, men bruker den egentlig ganske sjelden.

Skrevet
Jeg har, men bruker den egentlig ganske sjelden.

Hvorfor? Fordi du ikke er interessert i å ta opp noe, eller er det noe med boksen som gjør at du ikke tar opp?

Skrevet

Den get boksen og opptaksmuligheten er Fantastisk!!!

Tror det er den beste "elektriske" dingsen jeg har!!!! :fnise:

Så her står det på "serie opptak" og det er alltid noe å fylle en kjedelig stund med!! Takk og lov for get boksen :fnise::fnise:

Skrevet

Jeg bruker min mye også. Tror jeg betaler 178 i måneden, men da har vi grunnpakke i borettslaget. Jeg valgte bevisst bort HD-PVR siden vi ikke har HD-ready tv. Ingen 32"-ere er HD-ready, så vidt jeg har skjønt.

Skrevet

Har ikke Get, men Canal Digital og jeg ELSKER å kunne pause, ta opp og slikt =)

Jeg og sambo vil gjerne se forskjellige ting så tar vi opp det jeg vil se (siden jeg kan se det på dagtid) og ser på det han vil se, eller så går det to program samtidig og jeg vil se begge, bare å ta det opp og se på den ene senere.

Skrevet

Jeg fatter ikke hvordan jeg klarte meg uten PVR før. Elsker boksen min! Hvis jeg må tisse, eller telefonen ringer, eller jeg plutselig blir sulten er det jo bare å sette programmet på pause.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...