Frk. Stella Skrevet 27. august 2008 #1 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Jeg har så lyst på et par brune støvletter, og har jevnlig vært inne på Duoboots og tittet. Nå har jeg kommet fram til tre forskjellige modeller som jeg synes er fine - men hvilken skal jeg velge? Denne? Denne? eller denne? Endret 27. august 2008 av Frk. Stella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #2 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg har så lyst på et par brune støvletter, og har jevnlig vært inne på Duoboots og tittet. Nå har jeg kommet fram til tre forskjellige modeller som jeg synes er fine - men hvilken skal jeg velge? Denne? Denne? eller denne? den i midten var finest synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathilde89 Skrevet 2. september 2008 #3 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg har så lyst på et par brune støvletter, og har jevnlig vært inne på Duoboots og tittet. Nå har jeg kommet fram til tre forskjellige modeller som jeg synes er fine - men hvilken skal jeg velge? Denne? Denne? eller denne? De i midten var suupersøte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #4 Del Skrevet 2. september 2008 Definitivt de i modten Tror nesten jeg må ha et par selv...Likte disse veldig godt også jeg da: http://www.duoboots.com/products/boots/det...o/23/colour/20/ Men de er jo en helt annen stil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå