Gjest Trist ... Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Jeg har opplevd noe veldig trist. Det er faktisk helt uvirkelig. Jeg klarer ikke ta det ordentlig inn og vet ikke hvordan jeg skal komme meg videre, eller i praksis hvordan jeg skal få timene til å gå. Da tenkte jeg at jeg kanskje kunne se en trist film, la tårene få utløp og kanskje noe annet å tenke over ... Jeg liker ikke barn som blir syke, misshandlet e.l, eller tragisk romantikk. Men alt annet som er realistisk og kan hende i de flestes liv. Er det noen som vil fortelle om en film de syntes var tridt, gråtefilm?
Petra Pan * Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Uffda, det hørtes leit ut. Vet ikke med realistisk, men følgende filmer synes jeg er veldig triste, samtidig som det er bra filmer: Dancer in the dark Den grønne mil Hotel Rwanda 21 grams Skal se om jeg kommer på flere... Godt å få gråte ut! :gråte:
Gjest Pet Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Monsters Ball. Fryktelig, fryktelig trist. med bl a Halle Berry og Billy Bob Thornton.
Anglofil Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Shadowlands The Remains of the Day Wit The Color Purple A Beautiful Mind The Elephant Man Brokeback Mountain Elsk meg i morgen Roman Holiday Mvh Yvonne
Fantomina Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
cilipili Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Dancer in the dark!!! Hver gang jeg ser den så hulker jeg høyt i en halv time etterpå. Utrolig trist.. Og utrolig fin!
Gjest filmintr. Skrevet 27. august 2008 #10 Skrevet 27. august 2008 Monster Breaking the waves Prozac Nation Girl, interrupted Saving Private Ryan What's eating Gibert Grape Million dollar baby
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #11 Skrevet 28. august 2008 PS I love you Crash Monstertorsdag Vinterkyss Hawaii Oslo Flaskeposten
Idnar Skrevet 28. august 2008 #13 Skrevet 28. august 2008 Første som slo meg: Den grønne mil. Den er nevnt tidligere. Henger meg og på my girl!!
MidnightChildDreamer Skrevet 28. august 2008 #14 Skrevet 28. august 2008 The diving bell and the butterfly
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #16 Skrevet 28. august 2008 house of the spirits er grusomt trist syns jeg. griner bare jeg hører tittelmelodien.... grønne mil er trist, så urettferdig...
bonaqua Skrevet 28. august 2008 #17 Skrevet 28. august 2008 Så en film som heter "Eight Below" her for noen uker siden. Den syntes jeg var ordentlig trist... Men så rører "dyrehistorier" hjertet mitt dypt også da.. http://www.imdb.com/title/tt0397313/ Helt utrolig å se hvordan bikkjene klarer seg selv forlatt på den iskalde vidda, og hva de utsettes for.
Gjest yokohama Skrevet 31. august 2008 #18 Skrevet 31. august 2008 "Livet er herlig" ! Italiensk krigsfilm. Den har faktisk alt! Morsom, tragisk, rørende, realistisk og rett og slett nydelig! Anbefalt på det sterkeste
Wonders Skrevet 5. september 2008 #19 Skrevet 5. september 2008 (endret) Gladiatoren er trist synes jeg. og Den grønne Mil. HIDALGO med Viggo Mortensen, heeeelt nydelig. Pursuit og Happynes, Will Smith og sønnen hans, fin og realistisk. Innlegget er redigert. Se KG sine regler. Strix -mod- Endret 5. september 2008 av Strix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå