Gjest Utlogget Skrevet 27. august 2008 #1 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg velger å logge meg ut for dette innlegget for å ikke bli gjenkjent. Min datter mistet en god kamerat. Dette har gått veldig inn på henne. Kameraten var en livlig og kjempegod gutt. Han var godt likt av alle og en typisk "ordentlig" gutt. Det kom som et sjokk på oss alle. Jeg forstår ikke hvordan en så kjekk og grei gutt kan ha så dystre tanker at han velger å ta sitt liv... Jeg hadde selv tunge tanker da jeg var ung, men jeg gjennomførte aldri mine "forsøk". Jeg vet ikke hvordan jeg kan trøste min datter. Jeg kan jo være der for henne, holde rundt henne, lytte til hennes tanker, men føler ikke det hjelper noe særlig. Hun er så trist... Synes det er så vanskelig å forstå, og vite hva man skal gjøre.. Ville bare få luftet mine tanker, hjelper litt å sette ord på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor i sorg Skrevet 27. august 2008 #2 Del Skrevet 27. august 2008 Det tar tid, og det er viktig å få sørge. La henne vite at du er der for henne hvis hun vil snakke. Hun kan også kontakt den lokale LEVE-gruppen. Det treffer hun folk som går gjennom det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 27. august 2008 #3 Del Skrevet 27. august 2008 Det tar tid, og det er viktig å få sørge. La henne vite at du er der for henne hvis hun vil snakke. Hun kan også kontakt den lokale LEVE-gruppen. Det treffer hun folk som går gjennom det samme. Takk for svar. Jeg føler meg så hjelpeløs. Jeg skal høre med henne om hun vil ta kontakt med LEVE-gruppen. Det er nok en god hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå