Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere kjøpt noen nye øyenskygger i det siste, hvilken har dere kjøpt?

Jeg ser at Dior og Chanel blandt annet har kommet ut med mye fint av øyenskygger.

Jeg har kjøpt en fra Chanel som heter Bronze, kjempefin.

Videoannonse
Annonse
Gjest Raptuza
Skrevet

Kjøpte ein kjempefin indigolilla på HM tidlegare i høst for kr 39. Veldig fornøgd, passar fint til mine grågrønne auger!! :hoppe:

Gjest Gjest_anneli_*
Skrevet

Hvor lenge varer de fra h&m? synes de har mange fiine farger!

Jeg kjøpte en øyeskygge i stiftform, tror det er fra maybelline, grønn utenpå. Den er kjempegod fordi den varer virkelig hele dagen! De har flere i gull-toner, brune, grønn og blå. Jeg har en i lys "gull". Har dior fra før, de varer ikke hele dagen nei!

Gjest Raptuza
Skrevet

På meg heng øyenskuggen på heile dagen. Men har planar om å investera i ein øyenskyggeprimer, for dei fleste falmar litt i løpet av dagen. Men forsvinn ikkje!!

Skrevet

Eg har ikkje kjøpt nyleg, men siste eg kjøpte var frå make up store og eg likar dei svært godt. Den eine er Sun Breeze og den andre er Muffin. Den fyrste har små glitterpartiklar (dryssar ikkje) og er litt gulaktig. Den andre er kvitaktig med litt skimmer.Denne vart eg blant anna anbefalt til mine grøne auge.

Make Up Store har mange fine augeskyggar :)

Skrevet

jeg kjoepte en ny fra Lancome heromdagen og fikk saann gavesett med flere oeyseskygger samtidig. Har ikke faatt proevd alle enda, men den ene synes jeg var veldig fin - ikke den sterkeste pigmenteringen jeg har vaert borti men grei til hverdag (var en lavendelfarga) derimot fallt det masse stoev ut ifra den og jeg ble gaaende rundt med nedfallt glitter under oeya hele dagen, men det er sikkert fordi jeg hadde litt daarlig tid da jeg tok den paa!

Skrevet

Jeg kjøpte sist er Colour Surge Eye Shadow Quad, synes de er veldig fine og sitter på ganske bra også. Myke brunfarger, 4 stk, passer bra for meg.

Men det var allerede en del måneder siden. :)

Skrevet
Jeg kjøpte sist er Colour Surge Eye Shadow Quad, synes de er veldig fine og sitter på ganske bra også. Myke brunfarger, 4 stk, passer bra for meg.

Men det var allerede en del måneder siden. :)

Seie bare the makeup store jeg!;) Beste å finaste øyenskyggene og isadora sitt mineral eyeshadow kit du kjøper på vita er også utrolig fine:D De på the makeup store holder seg fine hele dagen med primer:)

Skrevet

Når man først er inne på øyeskygge, noen som har prøvd MAC sine "fargepigmenter"? Øyeskygger i pulverform. De har så spreke farger at jeg har så lyst til å kjøpe et par.

Skrevet
Når man først er inne på øyeskygge, noen som har prøvd MAC sine "fargepigmenter"? Øyeskygger i pulverform. De har så spreke farger at jeg har så lyst til å kjøpe et par.

Eg har tre stk og eg diggar dei! :jepp:

Skrevet

Tusen takk for link!

Nå blir det vel en liten regnbue på øyelokkene mine snart tenker jeg :lur:

Skrevet

Jeg tror jeg kjøpte nærmere 20 prøver....

Skrevet
Jeg tror jeg kjøpte nærmere 20 prøver....

ja det var glimraness sia må eg sei eg og:D kjøpte ikke 20 prøver da men ca 5-6 stk:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...