Gå til innhold

HASTER! Quorn på Sagene/Bjølsen/Torshov?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei, her skal jeg servere taco og film, og gikk glad og lykkelig til Maxi for å kjøpe quorn kjøttdeig (veggiser), men NEI!! De var utsolgt! Noen som vet andre steder i nærheten hvor man får kjøpt quorn-produkter?

Evig takknemlig for svar! Jo fortere jo bedre, for gjestene kommer snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet dessverre ikke hvor du får kjøpt quorn, men jeg har et tips om du ikke skulle finne det. Lag et fyll av røde bønner i stedet. Stek litt finhakket løk i litt olje, tilsett røde bønner fra boks og gjerne noen tomatstykker for å få det litt saftigere. Bruk det krydderet du hadde tenkt å bruke eller tilsett litt chili, oregano, spisskummen og koriander.

Jeg tror også det fins en vegetarisk tacoblanding i butikkene, men det over er grunnoppskriften jeg pleier å bruke. Du kan også tilsette f.eks. paprika, purreløk, spinat, erter, mais og/eller andre grønnsker.

Gjest Lamia Lenis
Skrevet

Hvordan lager man lasagne med quorn? Akkurat som med kjøttdeig? Har aldri gjort det før, men det er så godt!

Skrevet

Kanskje litt sent svar men mener jeg har sett det på ICA- Ullevål Stadion. Ring til nærmeste ICA og spør.

Gjest Lamia Lenis
Skrevet

Haha, jeg ringte akkurat til min lokale Ultra for å høre om de hadde quorn. Han som svarte hadde ikke hørt om det, så han spurte de andre i butikken, og de hadde heller ikke hørt om det. Men der var det service altså! Hadde jeg aldri forventet. Han gjorde skikkelig research og greier. Og til slutt kom vi fram til at de skulle prøve å få det inn, og jeg skulle få beskjed og greier. Jøss, ble litt glad jeg nå :)

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen :)

Jeg fant på ICA på sandakersenteret! :) Most sammen med oksekjøttet :eeeh:

Jeg brukte det til taco, men det fungerer helt fint i lasagne også, brukes helt som vanlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...