Gå til innhold

Bra concealer til ureneheter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen bra forslag til en bra concealer som ikke tetter til porene? Jeg mener en concealer til bruk på kviser, små urenheter i huden, røde flekker osv. (IKKE til under øynene).

Gjerne en med "aktive" ingredienser som hjelper til med å hele huden.

Takk for tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har noen bra forslag til en bra concealer som ikke tetter til porene? Jeg mener en concealer til bruk på kviser, små urenheter i huden, røde flekker osv. (IKKE til under øynene).

Gjerne en med "aktive" ingredienser som hjelper til med å hele huden.

Takk for tips :)

Hei!

Denne fra Vichy skal dekke og behandle urenheter. Jeg har ikke prøvd den selv, så jeg kan ikke si noe om den. Men jeg har brukt en lignende fra Babor som jeg var veldig fornøyd med (fant ikke noe bilde).

Skrevet

Ok, den virker jo bra!

Tar gjerne imot andre tips også :)

Gjest Lamia Lenis
Skrevet (endret)

...

Endret av Lamia Lenis
Skrevet
De har en utrolig bra en på Bodyshop! Husker ikke hva den heter, men det ser ut som en veldig tjukk blyant... Den er bra! Kjøp den.

Ja, den har jeg faktisk brukt tidligere :) Bra farger og dekker bra - men jeg er litt usikker på hvor bra denne egentlig er for huden, hva den inneholder osv. :forvirret: Noen som vet?

Gjest Lamia Lenis
Skrevet (endret)

...

Endret av Lamia Lenis
Skrevet

ID sin concealer er super! Den inneholder sink som behandler urenhetene i tillegg til å skjule dem

Skrevet
Har du merket noe selv som tilsier at den ikke er bra for huden da? Jeg har brukt den lenge, og har ikke hatt noen problemer, den har bare vært fin. Vet ikke hva den inneholder, men Body Shop skal jo være miljøvennlig, etisk og dyrevennlig. Og når den i tillegg er bra og funker som den skal, går jeg for det framfor noe annet, spesielt med tanke på at den er dyrevennlig.

Jeg har vanskelig hud som lett reagerer på produkter og får tilstoppede porer (sorte og hvite prikker, småkviser) - derfor er det veldig nøye for meg at produkter ikke inneholder ingreedienser som kan tette til. Mange år siden jeg brukte den, så kan ikke huske om den forårsaket slike problemer...

Miljøvennlig, etisk osv er et absolutt pluss for meg, men om produktene innehodler ingredienser som jeg reagerer på, kan jeg dessverre ikke bruke dem selv om de er aldri så bra på andre måter... :(

Kan selvfølgelig gå innom BS og høre ang. ingredienser da :)

Skrevet

Sliter du med tilstopning av porer ved bruk av feil produkter hadde jeg valgt concealer fra mineralmakeupmerke. GloMinerals er gode, samme med Everyday Minerals :)

Skrevet

Ja, Hilly, tror det blir MMU også i concealer heretter :) Vet at EM sender gratis prøver (fikk bl.a. en concealer derfra, passet under øynene, men ikke på urenheter), men hva med Glo? Synes fargegjengivelsene på hjemmesiden deres er veldig dårlige, så er litt skeptisk til å ta bestille uten å ha sett fargen på ordentlig. Vet noen om det er mulig å få tak i prøver derfra? Evt hvor i Oslo Glo selges? Jeg har mistet helt oversikten over butikker etter at jeg gikk over til 100% netthandling av kosmetikk for flere år siden... :)

Skrevet

Hmm, vet du kan få prøver av Glo på Ebay. Hvor det selges i Oslo aner jeg faktisk ikke, handler aldri i vanlig butikk :sjenert:

Skrevet

jeg har en fra mary kay. Den er veldig bra! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...