annepålandet Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Hei! Kan noen her inne hjelpe meg med bilder av fine/enkle strandfrisyrer??? Skal gifte meg i karibien om ikke lenge og aaaaaaaaaaner ikke hvordan jeg vil ha håret mitt. Har prøvd å finne bilder for å ha med i kofferten, men uten å lykkes Må være bilde av langt hår og uten masse pynt og dilldall... SETTER VELDIG STOR PRIS TILBAKEMELDINGER OG TIPS!!! Klem
Miel Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Dette synes jeg er veldig pent. Her og her... Her er en liten "guide" til hår ved strandbryllup Hvis du googler "beach hair" eller "beach bride" får du opp mer enn du kan klare å komme deg gjennom, tror jeg.
annepålandet Skrevet 28. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2008 Hei Miel!! Tuuuuusen takk for gode tips..... Den øverste var kjempe nydelig! Tenkte å skrive ut bilde for å vise til frisøren, er ikke så lett å forklare frisyren på engelsk akkurat.... he he he Takk igjen Klem
Miel Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 (endret) Bare hyggelig. Lykke til med bryllupet! Endret 28. august 2008 av Miel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå