Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Kort og greit, ligger Lysaker i Oslo eller Bærum? eller begge deler..?
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Hører til Oslo, men ligger akkurat på grensen til Bærum.
Gjest Gitte Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 På wikipedia står det at det ligger i Bærum, men der kan vel hvem som helst skrive..
Gjest Helen Parr Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 (endret) Lysaker som poststed (det var iallefall eget poststed tidlgere) tilhørte Bærum. Tillegg: Bærumsgrensen går ved Lysakerelven. Endret 27. august 2008 av Helen Parr
BrunetteBarbie Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 (endret) På wikipedia står det at det ligger i Bærum, men der kan vel hvem som helst skrive.. Ja, men de redigerer det fort hvis det er feil. men selv de som redigerer der er litt ute å kjøre, leser jeg. Litt OT, men jeg har redigert der før nemlig. Gjorde om livet til bjørnstjerne bjørnson og sånn. Det ble fort fjernet. Endret 27. august 2008 av BrunetteBarbie
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Ok, da er det nok bærum. Litt forvirrende det der:) tar man tog/buss går jo lysaker som oslotakst, så ble litt usikker. Men det gjør vel lørenskog og, og det er jo ikke i oslo. Geografi er moro;)
Reveal Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 Jeg har bodd på Lysaker og da bodde jeg i Bærum Kommune. Men heldigvis var det innenfor Oslo-sonen i kollektivtrafikken!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå