Gå til innhold

Kjøpe klær på nettet

Gjest Gjest_Melinda_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Melinda_*

Jeg tenkte å kjøpe klær på nettet. Har ikke gjort dette før, me fant masse fint. Hvordan er det med toll? Koster det noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du maa betale MVA som er 25% av varens verdi + fortollingsgebyr paa ca 80 - 120 kr.

Det er ogsaa toll paa klaer, saann 10-13% tror jeg det er, husker ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kan du jo handle på norske nettbutikker.. :) Da er momsen inkludert i prisen, og du slipper toll..

Men saa er prisene ofte mye hoeyere, saa det gaar som regel opp i opp.. Dessuten ikke alt man faar tak i her i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg bestilt! Gleder meg sånn. Aner ikke hva toll vil koste, men klærne med frakt kostet 970.

Hvilke norske nettbutikker finnes?

Liker mange av de utenlandske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For ikke å snakke om E-bay.

Alt som kan selges i et marked selges der. Og det finnes mange seriøse selgere. (Uheldigvis dobbelt så mange useriøse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale cellbes !

Det er billig, norsk (du slipper toll), og de har veldig fine klær! Har nettopp oppdaget stedet selv, og akkurat mottatt min første pakke. Kjempefornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men saa er prisene ofte mye hoeyere, saa det gaar som regel opp i opp.. Dessuten ikke alt man faar tak i her i Norge.

Ja det er sant og ikke helt sant.. *ler* Det er MYE flott som man ikke får tak i her hjemme, det er jeg helt enig i.. men at man ikke får billige klær i norske nettbutikker det er jeg ikke enig i.. Det går ut på hva man selv ønsker av kvalitet egentlig.. :) HM, Ellos og Cellbes som ble nevnt er jo alle rimelige aktører..

Det er også mange små nettbutikker som har tatt inn spesielle plagg og ekstra god kvalitet også.. Man må bare lete litt etter disse..

Endret av Anna.S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du shopper på : www.agusta.dk så har de taget momsen fra, så det sparer du, da Norge jo ikke er EU land.

De sender vildt hurtig og har gote marker : Maje, Manoush, By Groth, Hale Bob, Ed Hardy mm. :.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M

Josefssons

Mine utenlandsfavoritter:

ASOS

Go Jane

hvordan er det med størrelser hos ASOS? synes de har mye stilig, men har aldri bestilt derifra og kjenner ikke størrelser, kvalitet, hvor lang tid tar det fra bestilling til varene kommer etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er det med størrelser hos ASOS? synes de har mye stilig, men har aldri bestilt derifra og kjenner ikke størrelser, kvalitet, hvor lang tid tar det fra bestilling til varene kommer etc.

Heia lurte på akkurat det samme?kjøper somregel only bukser kan jeg regne med str er nokså lik? Det var jo så mange kule slengbukser der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...