Gå til innhold

Dampvaskere

Gjest Fredagsvaskeren

Anbefalte innlegg

Gjest Fredagsvaskeren

Er det noen her som bruker dampvaskere?

Jeg har en venninne som er frelst, og bruker sin hele tiden. Vurderer å kjøpe en, og har sett på i forskjellige byggevarebutikker. De koster jo en del, men som venninna mi sier så sparer du det omtrent inn på å ikke bruke alle mulige kjemikalier.

Har fått tips om å kjøpe brukt, siden de ikke blir så slitt. Men har ikke peilig hvor jeg skal lete....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen her som bruker dampvaskere?

Jeg har en venninne som er frelst, og bruker sin hele tiden. Vurderer å kjøpe en, og har sett på i forskjellige byggevarebutikker. De koster jo en del, men som venninna mi sier så sparer du det omtrent inn på å ikke bruke alle mulige kjemikalier.

Har fått tips om å kjøpe brukt, siden de ikke blir så slitt. Men har ikke peilig hvor jeg skal lete....

fantastisk. til vanlige hjem om en kan si det slik, så holder det med en fra tvshop.

det er vel det mest praktiske jeg har kjøpt noen gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_teskjekjerringa_*
fantastisk. til vanlige hjem om en kan si det slik, så holder det med en fra tvshop.

det er vel det mest praktiske jeg har kjøpt noen gang....

Har en fra Karcher, og den er fantastisk. Det er en middels stor modell på hjul, ser ut som en liten støvsuger. Beste vi kunne fått i bryllupsgave!

Ei venninne kjøpte fra tvshop, og den ble ødelagt ganske fort. Så hun har gått over til mer "kjente" merker. Er kanskje noe i det......

Men ingen tvil om at dampvaskere er en genial oppfinnelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør venninnen din om du kan få prøve hennes før du bestenmmer deg.

Mamma har Kærcher sin og den blir aldri brukt, jeg har prøvd den og synes det bare er veldig mye styr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...