Gjest Gjest_hei_* Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Hva ville dere sagt om kjæresten tok med nye jentevenner opp på rommet sitt, selv om han fortalte dere om det? Vi bor i forskjellige byer. Føler det er dumt å krangle om bagateller når man er så langt borte fra hverandre, men merker det plager meg..
missluna Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Hva ville dere sagt om kjæresten tok med nye jentevenner opp på rommet sitt, selv om han fortalte dere om det? Vi bor i forskjellige byer. Føler det er dumt å krangle om bagateller når man er så langt borte fra hverandre, men merker det plager meg.. på rommet sitt? Om han bor hjemme hos mamma og pappa så regner jeg med det er temmelig uskyldig ettersom det kan være det eneste stedet i huset han får fred til å være med venniner og kompiser, men dersom dere er mer voksne og han har egen leilighet/hus og tar med seg nye "jentevenner" på rommet , så ville jeg nok satt foten ned ja.
MissStiles Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Helt enig!! Hvis han bor hjemme, burde det være uskyldig men hvis han bor for seg selv, så hadde jeg begynt å lure!!!
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Det kommer også an på alderen hans. Og på måten han ble kjent med jenta på. Hvis han er 17 og gjør lekser sammen med en skolevenninne er det vel greit? Hvis han er 30 og har blitt kjent med jenta på nettet synes jeg ikke det er greit. Generelt er jeg skepisk til ekser og nye jentevenner. Gamle jentevenner er helt greit. Kan du spørre om du kan treffe hans nye jentevenn neste gang du besøker han? Det føles tryggere hvis du vet hvem hun er. Hvis han oppfører seg som han er kjæresten din når dere treffer henne tror jeg ikke du har noen grunn til å bekymre deg.
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Er i midten av 20-årene, men jeg kan nok være litt for snill...Litt kjipt å begynne å krangle når man er så langt fra hverandre, bare. Men kanskje man kan sette ned foten på en ikke alt for hard måte?
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Men hva er grunnen til at han gjør det?
Jade Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Hva gjør han med disse jentene? Masserer de? Drikker med de? Er han alene med ei? Eller er det flere mennesker der - både gutter og jenter? Gjør han lekser med de? Ser film?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå