aline Skrevet 4. juni 2003 #41 Skrevet 4. juni 2003 Jeg har faktisk stilt spørsmålet til jenter/kvinner jeg kjenner godt, og jeg tror nesten uten unntak sier de at de bruker string fordi de syns det er stygt med trusekanter som syns. Var jenta i køen forran deg ei av disse jentene/ kvinnene du har spurt? Her inne kan du nemlig lese opptil flere som mener at det IKKE er behagelig med vanlige truser, og at string og/ eller boxer er det beste å bruke. boxer vil heller ikke gi disse "trusemerkene", vil det da også være patetisk å bruke BH?
Gjest Mann-som-observerer Skrevet 4. juni 2003 #42 Skrevet 4. juni 2003 Dette er tydeligvis et så ømtålig tema, at vi for fredens skyld derfor konkluderer med at samtlige jenter som bærer stringtruser, gjør det fordi de syns det er mest behagelig, og at hensynet til synlige trusekanter ikke eksisterer.
chimp Skrevet 4. juni 2003 #43 Skrevet 4. juni 2003 Akkurat her MÅ jeg bare blande meg i diskusjonen, fordi jeg syns string er f**n så UBEHAGELIG!!! og hvis jeg bruker d, bruker jeg d KUN pga trusekanten og fordi jeg skal være x-tra sexy v en el annen anledning og hvis den skal fjernes rimelig raskt!!!
aline Skrevet 4. juni 2003 #44 Skrevet 4. juni 2003 Og siden du Mann-som-observerer fremdeles egentlig ikke er interessert i å høre at du kanskje har tenkt feil, så er det kanskje like greit å la det ligge ja! Det er ingen som har benektet at noen jenter gjør det kun for kantene sin skyld, men mange prøver å få frem at det faktisk er endel av oss som LIKER å gå med det, når du velger å ta det som sarthet, så bør vi kanskje avslutte ja. :blunke:
aline Skrevet 4. juni 2003 #45 Skrevet 4. juni 2003 Akkurat her MÅ jeg bare blande meg i diskusjonen, fordi jeg syns string er f**n så UBEHAGELIG!!! og hvis jeg bruker d, bruker jeg d KUN pga trusekanten og fordi jeg skal være x-tra sexy v en el annen anledning og hvis den skal fjernes rimelig raskt!!! Dersom du i tillegg til den dritubehagelige stringen :blunke: som du kun bruker for å ikke ha merker etter trusa, i tillegg bruker en BH som synes godt igjennom, med kanter, så må jeg få si meg enig med Mann-som-observerer: Hvorfor deta? Det skjønner faktisk ikke jeg heller!
chimp Skrevet 4. juni 2003 #46 Skrevet 4. juni 2003 Nei, BH sa jeg da ingenting om.....!!! Har ingen problemer m d... :o
Gjest Mann-som-observerer Skrevet 4. juni 2003 #47 Skrevet 4. juni 2003 Og siden du Mann-som-observerer fremdeles egentlig ikke er interessert i å høre at du kanskje har tenkt feil, så er det kanskje like greit å la det ligge ja! Det er ingen som har benektet at noen jenter gjør det kun for kantene sin skyld, men mange prøver å få frem at det faktisk er endel av oss som LIKER å gå med det, når du velger å ta det som sarthet, så bør vi kanskje avslutte ja. :blunke: Jeg syns reaksjonsmønsteret(det at mange blir så sinte) vitner om at jeg har truffet et ømt punkt. Nøyer meg med å konstatere det.
aline Skrevet 4. juni 2003 #48 Skrevet 4. juni 2003 Sinte??? Ække mange sinte på denna tråden vel? Men vi har fått mange "beskydninger" opp igjennom tidene om at vi er patetiske og teite og dumme brøhuer som kun bruker string fordi vi ønsker å tekkes andre, og jeg blir ihvertfall litt oppgitt over at noen menn tror at alle jenter er like, og at det absolutt er det som er den eneste løsningen. Det virket heller ikke som om du "godtok" at det kunne være flere grunner til at vi faktisk både bruker string OG en BH som kanskje synes litt her og der (ett inntrykk jeg satt igjen med ihvertfall), og da blir jeg enda mer oppgitt, for da likner du bare enda mer på alle disse andre guttungene som har vært her inne bare for å provosere. Sinte tror jeg ingen av oss er, men at vi svarer deg når du skriver her inne, selv om det kanskje ikke er det svaret du hadde trodd eller ønsket deg, det må du tåle altså! Du er dog på en kvinneside hvor det er fryktelig mange forskjellige kvinner!
aline Skrevet 4. juni 2003 #49 Skrevet 4. juni 2003 Nei, BH sa jeg da ingenting om.....!!! Har ingen problemer m d... :o nei, men det er jo DET som er dilemmaet her, string for at ikke trusekanter skal synes, og samtidig BH som synes. BH og vanlig truse er visst godtatt uten å måtte forsvare seg, og string uten BH. så da er det jo greit.
VesleBråka Skrevet 4. juni 2003 #50 Skrevet 4. juni 2003 Jeg bruker string fordi jeg synes det er behagelig. Merker ikke at man har truse på engang, hvis man velger riktig string. En string bør ikke være for stram rundt hoftene, og så er det viktig med riktig tykkelse og fasong på det tøyet som skal mellom skinkene. For tynt = føles som tau, og skjærer i huden. ikke bra. For tykt = føles som en vanlig truse som har sklidd oppi. ikke bra. Jeg våger å påstå at chimp f.eks ikke har innsett dette poenget. Jeg bruker bare string, unntatt på skitur etc. At man unngår trusemerker er bonus ved string, ikke årsak. Bh er ikke et plagg som er laget til glede for mannen, men til kvinnen. En Bh har en oppgave, den skal holde ting på plass. Hvis det samtidig ser bra ut, så er det derimot bonus til mannen. Håper dette oppklarer litt. Mao, kvinnelig undertøy er først og fremst for kvinnen, dernest til mannen.
Gjest Poirot Skrevet 4. juni 2003 #51 Skrevet 4. juni 2003 Synes mange ble så aggresive her... Selv står jeg ofte i kø og ser på folk, synes ikke det er noe rart i det. Oppfattet innlegget hans mer som en pussig observasjon, jeg. Men som en sa: man må vel ikke vise alle undertøysstreker, bare fordi man ikke kan gjøre noe med bh'n. Hvorfor er det så viktig med løfting? Når man har store hengepupper gjør det jo ikke noe om de ser litt finere ut og blir mer behagelige å drasse rundt på? Det er jo derfor man i hovedsak bruker bh. Viktig for ryggen er det også, at de løftes opp og ut fra huden. OPluss at man unngår eksem, som lett lkna oppstå hvis puppene gnisser inntil huden dagen lang.
Joplaya Skrevet 4. juni 2003 #52 Skrevet 4. juni 2003 Lillegutt-som-observerer: om du hadde tenkt deg litt mer om hadde du oppdaget at vi ikke er sinte. Prøver å irettesette deg og dine fordommer, vi jenter liker ikke å sitte i èn trang bås alle sammen. I dag går jeg med string og en topp som viser bh-en gjennom. Tenk det du :o
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2003 #53 Skrevet 4. juni 2003 For det første føler jeg meg mer sexy i string! Om kanten synes er ikke så viktig.. Jeg syns forresten ikke det er fint at stringer stikker 10 opp av buksa.. Og det samme gjelder BH, føler meg som regel mer sexy med, den fremhever puppene, altså føler jeg meg mer sexy. Har forresten mange fins stropper, så det er bare kuult å vise. Det er min smak!
Gjest Fuglehue Skrevet 5. juni 2003 #54 Skrevet 5. juni 2003 Til dere som spør hvem som har bestemt det: Jeg har bestemt at jeg syns det ser best ut, har dere problemer og vil omvende mitt syn på det, så kan dere sikkert skrive ut en søknad så vi kan bli enige. Makan!
Nilma Skrevet 5. juni 2003 #55 Skrevet 5. juni 2003 Til dere som spør hvem som har bestemt det: Jeg har bestemt at jeg syns det ser best ut, har dere problemer og vil omvende mitt syn på det, så kan dere sikkert skrive ut en søknad så vi kan bli enige. Makan! Hva DU synes ser best ut for DIN del er én ting, men å presentere dette synet som "Den universelle sannheten om truser" er noe HELT annet!
Gjest Fuglehue Skrevet 5. juni 2003 #56 Skrevet 5. juni 2003 Nå gjorde jeg ikke det heller, sinnataggen, jeg skrev hva jeg mente J E G Aaaarh folk kan bli så hissige for ingenting.
Nilma Skrevet 5. juni 2003 #57 Skrevet 5. juni 2003 Nå gjorde jeg ikke det heller, sinnataggen, jeg skrev hva jeg mente J E G Aaaarh folk kan bli så hissige for ingenting. Jeg foreslår at du leser ditt eget innlegg en gang til, der står det: men det ser såklart best ut med string Det står IKKE "jeg synes" ett eneste sted der. Og neida, lille venn, jeg er ikke hissig, jeg bare påpeker det urimelige i å sette sin egen smak som allmenngyldig standard.
Gjest Fuglehue Skrevet 5. juni 2003 #58 Skrevet 5. juni 2003 Dubidubidu ok hvis jeg sier det helt klart at jeg MENTE det sånn, vil du slutte kveruleringen?
Suzy Skrevet 5. juni 2003 #59 Skrevet 5. juni 2003 Jeg takler ikke å bruke disse ekle stringtrusene - og bryr meg absolutt ikke om undertøyskantene syns her eller der. Helt enig at dette virker litt inkonsekvent, men slik er det nå engang... Hvem har forøvrig bestemt at jenter ikke kan ha hår på leggene, men gutta kan???? Like inkonsekvet og sært det Suz
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #60 Skrevet 5. juni 2003 Til det første innlegget (har ikke lest alt her nei... men) : Folk går i BH for å løfte, gi støtte og muligens skjule brystvortens form og farge fra å lyse gjennom genseren. Også SMÅ pupper kan trenge støtte! (bryk av BH kan dessuten hindre at hengepuppene kommer før de må... Så selv om man velger å gå i stringtruse, betyr ikke det at det er så enkelt å kutte ut bh-en.. Syns du, mann-som-har observert-litt skal være litt forsiktig med å uttale seg på en negativ måte- om ting du ikke har greie på!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå