Gå til innhold

Undertøy-kanter

Fremhevede innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Det var vel ikke deg hun siktet til heller tror jeg!!  :blunke:

Jeg snakket om den "observerende mannen"- dog vi er nok nærmere sannheten om vi bytter ut ordet "observerende" med "nistirrende-så-det-er-ubehagelig".

Minnie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snakket om den "observerende mannen"- dog vi er nok nærmere sannheten om vi bytter ut ordet "observerende" med "nistirrende-så-det-er-ubehagelig".

Minnie

hmm.... hvordan kan du si noe slikt om ham da?? At blikket hans streifer kroppen til den foran ham i køen er da helt normalt... eller??

Tror ikke at du heller hurtig ser en annen vei dersom du ser en sexy mann på gata eller i butikken - du sender nok heller et ekstra vurderende blikk i retning av personen. Men: dersom den "observerende mannen" nistirrer er det klart at en beskrivelse som "siklende mannegris" kan være svært treffende... :wink:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Han gjorde nok litt mer enn å "streife"- jeg kjenner den typen mannfolk og de er meget ubehagelige.

Minnie

Skrevet
Han gjorde nok litt mer enn å "streife"- jeg kjenner den typen mannfolk og de er meget ubehagelige.

Minnie

Greit at du kjenner "den typen" mannfolk, men vær forsiktig med å ta alle under en kam i alle fall. Det kan være svært ubehagelig å bli stemplet "siklende mannegris" dersom man ikke på noe vis ønsker å være det... :blunke:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Det kan være svært ubehagelig å bli stemplet "siklende mannegris" dersom man ikke på noe vis ønsker å være det...  :blunke:

Hvis man ikke ønsker å være det bør man heller ikke glo på undertøyet til forbipasserende jenter mens man roper "woho" og klør seg på ballene :wink:

Minnie

Gjest Mann-som-observerer
Skrevet
Jeg tror de fleste jenter med selvtilliten inntakt bryr seg fint lite om hva en siklende mannsgris mener om undertøyet deres.

Minnie

I en kjedelig kø, så faller blikket ofte i forbifarten på mye, i blant også personen foran, uten at slike stygge karakteristikker på noen som helst måte passer inn på meg. Jeg formidlet bare mitt syn på denne undertøyskombinasjonen.

Er det vanlig på Kvinneguiden å gi besøkende menn med et syn på saker og ting slike karakteristikker?

Gjest gjest1
Skrevet

Jenter - damer - dere må ikke bruke energi på å forsvare dere overfor denne tullingen som mener at vi er patetiske og inkonsekvente fordi vi bruker string truser samtidig som vi bruker BH. Vi gir oss, så kan han fortsette og sitte der i sin villfarelse og tro han vet noe....

Have a nice one!

Skrevet

Du har enda ikke forklart hvordan du visste at jenta i køa forran deg brukte string for å ikke få trusekanter. Spurte du, eller er det faktisk mulig at hun brukte string fordi hun liker det best?

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Han spurte henne nok :ler:

Minnie

Skrevet

Hvis man ikke ønsker å være det bør man heller ikke glo på undertøyet til forbipasserende jenter mens man roper "woho" og klør seg på ballene :wink:

Minnie

så sant, så sant :ler:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Er det vanlig på Kvinneguiden å gi besøkende menn med et syn på saker og ting slike karakteristikker?

Det spørs hvilke saker du har ett syn på det. Som man spør får man svar vet du.

Minnie

Skrevet
Du har enda ikke forklart hvordan du visste at jenta i køa forran deg brukte string for å ikke få trusekanter. Spurte du, eller er det faktisk mulig at hun brukte string fordi hun liker det best?

hmm... bla en side tilbake og les følgende:

Hun hadde string, jeg registrerte såvidt de tøyremsene som svinger til hver side øverst i rumpesprekken.

:blunke:

ENDRET: hmm... beklager - leste innlegget ditt i en fei Ragnhild og feiltolket spørsmålet..... Trodde du spurte hvordan han visste at hun gikk med string....

Skrevet

Jeg har faktisk stilt spørsmålet til jenter/kvinner jeg kjenner godt, og jeg tror nesten uten unntak sier de at de bruker string fordi de syns det er stygt med trusekanter som syns.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det spørs hvilke saker du har ett syn på det. Som man spør får man svar vet du.

Minnie

Jeg syns avstanden mellom det å framføre et syn på et fenomen i hverdagen, og rene skjellsord, er ganske stor. Veldig stor.

Skrevet

Jeg har faktisk stilt spørsmålet til jenter/kvinner jeg kjenner godt, og jeg tror nesten uten unntak sier de at de bruker string fordi de syns det er stygt med trusekanter som syns.

Ja, men jeg er jente, og jeg forteller deg at jeg bruker string fordi det er behagelig. Brude jeg liksom la være å bruke BH da mener du?

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Vel, jeg synes hele tonen i hovedinnlegget var en smule ekkel, hvem er det som står og niglor sånn på en jente i full offentlighet- biter seg merke i trusen hennes- går hjem, logger seg inn på en kvinneside og forlanger svar på hvorfor noen velger det ene eller det andre? :o Som om vi skulle vite det?

Minnie

Skrevet

Den over om skjellsord glemte jeg å bruke nick, og ble Gjest.

Gjest Anonymous
Skrevet
Vel, jeg synes hele tonen i hovedinnlegget var en smule ekkel, hvem er det som står og niglor sånn på en jente i full offentlighet- biter seg merke i trusen hennes- går hjem, logger seg inn på en kvinneside og forlanger svar på hvorfor noen velger det ene eller det andre?  :o Som om vi skulle vite det?

Minnie

Man trenger ikke niglo for å registrere små ting i omgivelsene rundt seg. Slikt tar bare en brøkdel av et sekund.

Håper du ikke tilhører velkomstkomitèen på Kvinneguiden.

Skrevet

At ho brukte string har me fått stadfesta, men ikkje KVIFOR ho brukte det.

At folk brukar undertøy burde ikkje vera overraskande sjølv om nokre vel å ikkje bruke det. For meg er heile problemstillinga noko merkeleg. At ein ynskjer å sjå rimleg bra ut er jo så si sak, men det må då kombinerast med det ein føler seg vel i og trivst med. Det gjeld då klær uansett om dei er innerst mot kroppen eller lengre ut. Om ein gjennom kleda kan sjå kva plagg som er under - javel og kva så????

Legg eg merke til om personen framom meg i køa har synleg trusekant og/eller BH-stropp kjedar eg meg. Kan ikkje hugse at det har fått meg til å sette personen i ein bestemt bås. Og det er heilt sikkert gløymt i det eg er fyrstemann i køa og kan få utført ærendet mitt.

(Eg hatar køar så ei jente å sjå på kan gjera at ventetida verkar noko kortare).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...