Gå til innhold

Undertøy-kanter

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Mann-som-observerer

Jeg sto bak ei jente i køen på en bensinstasjon i går, og hadde mulighet til å studere henne litt bakfra.

Hun hadde stringtuse for at trusekanten ikke skulle synes. Greit nok. Men da jeg lot blikket flytte seg oppover, så hadde hun en BH, hvor stroppene skar seg tydelig inn i ryggen.

Hvis trusekanter er fy-fy, hvorfor er ikke BH-stropper like fy-fy?

Hun hadde ikke store bryster, så det kunne ikke være derfor hun bar BH.

Skjønner ikke dere jenter, at dere blir litt patetiske, i deres totale inkonsekvens rundt dette fenomenet?

Argumentet for stringtrusa blir jo ikke særlig troverdig, når dere samtidig har en BH som syns tydelig?

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom jeg hadde funnet en BH som satt behagelig og løftet der jeg ville den skulle løfte og SAMTIDIG var usynelig, så hadde jeg helt klart valgt den!! MEN JEG FINNER DET IKKE!!

Mener du virkelig at siden jeg ikke finner en BH som jeg ikke kan skjule like godt, så skal jeg ergo gå med truser jeg ikke liker å gå med, slik at trusekanten synes også?

Noen gang tenkt over at vi kanskje ikke går i string KUN for at trusekanten ikke skal synes? Tenkt over at noen av oss faktisk synes det er mer behagelig å ha på? (og ikke kom å si at det er det ikke, dersom du ikke har gått med string jevnlig så ANER du nemlig ikke hvordan ei god stingtruse føles på, eller kanskje heller IKKE føles at er der!!)

Hvorfor bryr du deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om en har små og sprettne pupper er det lurt å bruke BH til daglig, for å unngå hengepupper med årene. Forøvrig bruker jeg string fordi det er behagelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun gikk uten truse i det hele tatt ?

Hun hadde string, jeg registrerte såvidt de tøyremsene som svinger til hver side øverst i rumpesprekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg hadde funnet en BH som satt behagelig og løftet der jeg ville den skulle løfte og SAMTIDIG var usynelig, så hadde jeg helt klart valgt den!! MEN JEG FINNER DET IKKE!!

Mener du virkelig at siden jeg ikke finner en BH som jeg ikke kan skjule like godt, så skal jeg ergo gå med truser jeg ikke liker å gå med, slik at trusekanten synes også?

Noen gang tenkt over at vi kanskje ikke går i string KUN for at trusekanten ikke skal synes? Tenkt over at noen av oss faktisk synes det er mer behagelig å ha på? (og ikke kom å si at det er det ikke, dersom du ikke har gått med string jevnlig så ANER du nemlig ikke hvordan ei god stingtruse føles på, eller kanskje heller IKKE føles at er der!!)

Hvorfor bryr du deg?

Hvorfor er det så viktig med løfting?

Jeg bryr meg fordi jeg har registrert dette mange ganger, det er like komisk hver gang, derfor spør jeg om dere er klar over hvor dumt det virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Janna

Er dette noe de fleste mannfolk lurer på? :o Kjæresten min har nemlig også irritert seg litt over dette. *makan*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, så virker det dumt.

Kan du da være så vennlig å få opplæring innen design og motebransjen? Siden du vet alt om hvordan ting skal se ut på våre kropper, bør vel du få til å faktisk lage klesplaggene slik at det ikke lenger ser dumt ut i dine øyne? Dagens motebransje er ikke tilpasset enhver jente/damekropp, kan du vennligst hjelpe oss med en god løsning?

Faktisk er det ufattelig morsomt innimellom å se hvordan gubber studerer rumper og pupper til damene i nærheten, kunne det ikke blitt gjort litt mindre iøyenfallende? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, så virker det dumt.

Kan du da være så vennlig å få opplæring innen design og motebransjen? Siden du vet alt om hvordan ting skal se ut på våre kropper, bør vel du få til å faktisk lage klesplaggene slik at det ikke lenger ser dumt ut i dine øyne? Dagens motebransje er ikke tilpasset enhver jente/damekropp, kan du vennligst hjelpe oss med en god løsning?

Faktisk er det ufattelig morsomt innimellom å se hvordan gubber studerer rumper og pupper til damene i nærheten, kunne det ikke blitt gjort litt mindre iøyenfallende? :ler:

Når man står i en kø, så er det ikke unaturlig at blikket i forbifarten faller på den personen som står foran, uavhengig av kjønn.

Det trengs ikke noen nye undertøys-produkter. Det er dere jenter som i en patetisk og famlende iver etter å være perfekte, som blander "feil" produkter, uten noen tanke om konsekvent opptreden. Liker man ikke at undertøyskanter skal synes, så velger man string og ingen BH.

Hva er forresten feil med at trusekanten synes? Ei dametruse er i seg selv et sexy plagg, det er bare fint at man aner konturene av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok, om en faktisk velger string for å unngå trusekanter. Men hva med oss som liker å gå i string fordi det er behagelig? Har vi BH-forbud vi da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Ragnhild, du får sagt det :D

Observerende mann: liker du ikke det du ser, så la være å se da vel.

I mitt tilfelle kommer comfort foran looks. Kunne aldri tenke meg å gå uten bh = ukomfortabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det er viktig med løft?

Vel kjære mann, hvorfor tror du kvinner bruker BH da? fordi vi tror menn synes BH er pent? eller kan det kanskje være for å ta vare på den puppen vi har, avlaste unødvendig tyngde for de som har det, slippe at puppene hopper rundt når man går/ løper/ danser i det hele tatt er aktive?

At du tror at vi bruker BH fordi vi patetiske kvinner søker etter å være perfekte, så må du gjerne få lov til å leve i den troen, det er jo ditt "problem" på en måte.

At du også tror at string er noe ubehagelige greier vi kun bruker for at andre ikke skal se trusekanten, så skal du få leve i den troen også, for det virker overhode ikke som om du er mottakelig for tanken at du kan ta feil i dine meninger.

Jeg går med BH fordi jeg trives med å ha på meg BH, fordi jeg da føler at jeg holder ting der de skal være uten å utsette puppene for unødvendig slitasje ved å hoppe rundt å være aktiv!

Jeg bruker string fordi jeg synes det er mye mer behagelig en vanlig truse. jeg bruker også av og til jente-boxer, trang sådan, den gir heller ingen trusekanter, er jeg patetisk dersom jeg bruker BH og Boxer også?

At du velger å ikke tro oss når vi svarer deg, gir deg lite innsikt i hvordan ting egentlig er, men igjen, det er jo igrunnen DITT dilemma, og fortsett å tro alle kvinner med string eller boxer og BH er patetiske du! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Kanskje noen bruker stringtruse av ikke-praktiske årsaker også? Tenkt på det? Jeg ville syns det var litt rart og besøkt nesten-typen også begynt å bli fiklet og tafset på med en svær bestemorsboxer :sjokk:

Så klart er det sikkert vanlige truser også som er behagelige og ser bra ut og dubidu, men det ser såklart best ut med string

For de som har kroppen til det, så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men det ser såklart best ut med string

Og hvem har bestemt det?!?!? Har det vært en folkeavstemning eller noe sånt jeg har gått glipp av?

Beklager, men du kan ikke presentere dine personlige preferanser som en definisjon på "hva som ser best ut". :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Ja, hvem har bestemt at string er best? Jeg elsker å gå m boxere, og vanlige sexy truser. Følser meg mer kvinnelig da, av en eller annen grunn. Bruker selvsagt string også, når resten av tøyet ser best ut med det. Har fått tilbakemelding fra flere gutter som synes truser er mere sexy enn string. Når det gjelder å gå uten bh for ellers så syns den, så er d det dummeste jeg har hørt på ei stund. Er ikke i stand til å se sammenhengen til han derre som observer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Minnie Emmerdale

Jeg tror de fleste jenter med selvtilliten inntakt bryr seg fint lite om hva en siklende mannsgris mener om undertøyet deres.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste jenter med selvtilliten inntakt bryr seg fint lite om hva en siklende mannsgris mener om undertøyet deres.

Minnie

hmm..... ser ikke på meg selv som en "siklende mannegris" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Minnie

Takk!!!

Der kom svaret jeg ikke klarte å tenke ut selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..... ser ikke på meg selv som en "siklende mannegris"  :(

Det var vel ikke deg hun siktet til heller tror jeg!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...