LineC Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 (endret) Er det noen her som har Bichon Frise? Jeg tenkte å bytte shampoo nå og lurer på hva du bruker, eller ville brukt? Hun brukes ikke til utstilling, men jeg synes det er viktig å holde henne fin og i form likevel for hun er blitt 10,5 år og skal leve mye lenger så da må man forebygge. Tips mottas med takk PS! Bruker du balsam (det stod shampoo, men jeg mente så klart balsam!) og hvordan vedlikeholder du hunden din ellers? Endret 27. august 2008 av LineC
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Kanskje ikke helt det du lurte på, men hvis hun er "skitten" under øynene kan jeg anbefale denne Ellers så bruker ikke jeg noe særlig shampo, så kan dessverre ikke anbefale noe der.
LineC Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2008 Bruker du denne på hele hunden eller kun under øynene? Og bruker du den når hunden bader eller hver dag på en bomullsdott? Hun er litt brun under øynene, men er redd slike "fjerne brunfargen" produkter skal skade pelsen.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Bruker den mest under øynene, men den kan brukes i hele pelsen. Tar bare litt på en bomullsdott og skyller med vann etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå