My Skrevet 27. august 2008 #1 Del Skrevet 27. august 2008 Dette er en tankevenkkende test: http://www.myfootprint.org/en/visitor_information/ Du skal svare på spørsmål om din livstil og internettsiden regner ut hvor mange jordkloder vi hadde trengt om alle levde som deg. Denne sidewn kan være nyttig når du skal svare på spm ang reising: http://www.infoplease.com/atlas/calculate-distance.html Mitt resultat var forøvrig 3.75 jordkloder :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmiel Skrevet 27. august 2008 #2 Del Skrevet 27. august 2008 2, 38 jordkloder :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 4. september 2008 #3 Del Skrevet 4. september 2008 0.0 jordkloder her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #4 Del Skrevet 5. september 2008 1,52 jordkloder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 13. september 2008 #5 Del Skrevet 13. september 2008 2,25...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 15. september 2008 #6 Del Skrevet 15. september 2008 3,39 -ikke oppløftende. Jeg har nok både for stort hus og for mange kjørte kilometer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 15. september 2008 #7 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 15. september 2008 #8 Del Skrevet 15. september 2008 2,77 her. Hjelper nok at jeg bor i blokk, ikke har bil og er relativt bevisst i hverdagen, men jeg flyr alt for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. september 2008 #9 Del Skrevet 19. september 2008 2.1 Tror jeg kjører litt mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 19. september 2008 #10 Del Skrevet 19. september 2008 3,39 -ikke oppløftende. Jeg har nok både for stort hus og for mange kjørte kilometer.. Jeg kom forresten på at dette med husets størrelse er litt "urettferdig". For selv om vi nå har et større hus enn vi hadde før, fyrer vi ikke noe mer enn tidligere. De ekstra sovereommene og kjelleren blir jo aldri varmet opp, og stue og "oppholdssonen" er på størrelse med den vi hadde tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå