Gjest Gjest_Line_* Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Datteren vår på halvannet år er tidvis nesten umulig å håndtere. Hun får voldsomme raserianfall som det nesten er umulig å få henne ut av. Disse kan komme f.eks når vi skal skifte bleie, kle på, pusse tenner osv eller om vi sier nei til noe hun har lyst til. Hun blir så sint og hyler og hyler. Hun holder på i evigheter, og det eneste som kan få henne ut av det er om vi til slutt klarer å avspore henne, ofte etter mange og iherdige forsøk. Vi har forsøkt å overse henne, snakke rolig med henne osv... Ser for meg a det hadde vært enklere om hun var litt eldre. Litt vanskelig å snakke fornuftig til en på bare 18 mnd som ikke forstår alt enda. Er det dette som er trassalder? Jeg synes dette er fryktelig vanskelig å håndtere, og jeg skjønner ikke hvordan vi kan få henne til å slutte med dette. F.eks så vet hun jo at hun må pusse tennene hver morgen og kveld. Uansett hvor mye hun har skreket har hun aldri sluppet unna det. Men allikevel er det samme kampen hver dag. Vi voksne blir slitne av dette, og jeg vil tro at datteren vår blir like sliten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå