Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Ja det er det jeg lurer på, hvilken nettleser er best? Synes det går tregt med windows til tider og det er ofte mye skitt.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Regner med det er Explorer du mener. Dette er den mest brukte nettleseren i verden, og derfor mest utsatt for angrep fra hackere og er full av dritt. Selv sverger jeg til Firefox og anbefaler det!
Gjest Portis Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Her går det kun i Safari eller Firefox. Explorer holder jeg meg LANGT unna
Villa2000 Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Jeg liker veldig godt IE. Synes det er den som takler mest og er rask og grei. Dessuten er den enkel og lett å bruke. Men jeg sitter nå med Firefox og synes at den har kommet seg vessentlig fra sist jeg prøvde den for ca et år siden. Den virker kjapp og effektiv og man skal ikke se bort fra at jeg går over til den fra IE.
Anglofil Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Foretrekker FF, men også Opera. Mvh Yvonne
Polly Ester Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 (endret) Jeg holder meg laaaaangt unna IE. Det er for tregt. Og mye mer usikkert, som nevnt over her. Jeg bruker Opera - jeg liker at det er raskt og brukervennlig, og at jeg kan ha mange faner oppe som ikke lukker seg når jeg lukker Opera, jeg vet ikke om FF har det. Jeg har prøvd FF også, men jeg foretrekker Opera. Endret 28. august 2008 av Polly Ester
Gjest Isobutane Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 (endret) FF og Opera synes jeg er veldig bra. Til daglig bruker jeg FF. Ellers sies det at den nye versjonen av IE (IE8) skal være bra, med en del nye funksjoner. Den er ute i betaversjon nå, men så vidt jeg har fått med meg er fullversjonen snart ute. Blir spennende å se. Endret 28. august 2008 av Isobutane
Kick Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 (endret) Firefox med Ubiquity er helt supert. IE bruker jeg inni Firefox med IE-tab. Opera har for sære hurtigtaster for min smak. Endret 1. september 2008 av Kick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå