Gjest Fuglehue Skrevet 4. juni 2003 #1 Skrevet 4. juni 2003 I går brukte jeg det ikke, vippene er ganske mørke fra før av, men poenget er at jeg følte meg stygg, ulekker og vassete i fjeset. I dag bruker jeg det, og når jeg ser i speilet får jeg mye bedre selvtillitt, bare pga noen litt mørke vipper... merkelige greier dette her.
Malou Skrevet 4. juni 2003 #4 Skrevet 4. juni 2003 Blir helt "usynelig" jeg uten mascara. Det værste er at jeg snart har det på samme måte med øyenskygge også. Bruker det sånn så og si alltid, bortsett fra på hjemmedager. Jennifer
Elisjeba Skrevet 4. juni 2003 #5 Skrevet 4. juni 2003 Jeg er avhengig av mascara! Jeg føler meg skitten og kjedelig uten mascara... ganske patetisk egentlig... :o Men sånn er livet og jeg kommer ikke til å endre på det! Forfengeligheten lenge leve! Men hva er galt i å ville føle seg litt penere så lenge det ikke blir helt ekstremt?
ringblomst Skrevet 4. juni 2003 #6 Skrevet 4. juni 2003 Jeg er også en av dem med mørke øyevipper, synes egentlig det er deilig å gå uten maskara, føler meg litt mer sporty da. Men føler meg penere med maskara. Rart det der ja.
Solstrålen Skrevet 7. juni 2003 #7 Skrevet 7. juni 2003 Jeg er og sånn! Føler meg helt anonym og rar uten! Snodige greier! Alt annet av sminke, spiller ingen rolle! MEN, mascara er livsnødvendig! Har naturlig lange og mørke øyevipper... men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå