Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ønskebarn
Skrevet

Vi har nå vært prøvere i over 1 år :sukk: Og var veldig lettet da vi fikk komme i kontakt med sykehuset :) Vi fikk permen vår for litt over 2 måneder siden,og regner med å få time snart!

Min kjære mann tok en sædprøve for over en mnd siden,ogt vi har enda ikke fått svar :tristbla: Er det noen som vet hvor lang tid dette bruker å ta?

Vi har nå vært i kontakt med de 3 ganger pr. tlf...og dette gir tydeligvis ikke fremgang!Det har riktignok vært ferie men kan det virkelig ta så lang tid??

Er jo så spent på hva resultatet sier. Jeg har tatt hormonprøver og de viste at jeg har fine eggløsninger. Jeg har også regelmessig mens på 28 dager.

Er det noen som vet hvilke prosedyrer de bruker ved avlevering av svar?

Huff,det her gjør meg jo bare mer stresset :gråte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For oss tok det faktisk over tre måneder på den siste sædprøven! Da hadde enten sykehuset eller gynekologen rotet bort prøven eller brevet :( Men vanligvis tror jeg det kan ta ca. to eller tre uker. Det varierer vel av kapasiten. Men for all del, MAS! Hadde ikke jeg gjort det, hadde vi sikkert fremdeles ventet på svaret ... :ler:

Skrevet

Syns det høres kjemperart ut jeg....

Vi leverte sædprøven på morgenen og fikk resultatet litt etter lunsj.....

Dette var på privat klinikk da. Kostet ikke stort heller så vidt jeg husker.

Kanskje verdt å ta prøven privat og resten offentlig om man ønsker offentlig utredning?

Det er jo utrolig kjedelig å vente slik!

Skrevet

Jeg synes også det hørtes veldig rart ut. Vi fikk svar 15 minutter etter han hadde levert prøven.. Men vi var på privatklinikk da, og lab-dama sitter på rommet ved siden av liksom, så hun kom ut og fortalte resultatet selv.. Det er nok anderledes på sykehuset da...

Allikevel , utrolig dumt av dem å la dere vente så lenge på å få svar ! prøvesvaret har nok vært klart for lenge siden !!!

Gjest ønskebarn
Skrevet

Jippi vi fikk svar i dag :juhu:

Og den viste at min kjæres lille små fungerer heelt utmerket :Nikke:

Så nå gjenstår d bare meg igjen...:(

Skrevet (endret)

Så bra at prøven hans var fin !!!! :hoppe:

Er aldeles ikke sikkert det er noe galt med deg fordet... Nå har vi snart prøvd i 3 år og oss feiler det ikkeno... :klø: rart er det, men...

Endret av Ann78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...