FangeLiv Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Jeg trosser anbefalingene og har aldri brukt øyekrem. Jeg smører ansiktskremen (dermalogica, md, olay) over øynene også og trives med det. Er 25 år og har ikke problemhud av noe slag. Er det mange av dere som bruker egen krem til øynene? Noen som vil overbevise meg om å begynne eller be meg slappe av og droppe det?
Bjørnemor Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Jeg bruker øyegel.. og det mener jeg er nødvendig for huden... jo mer man tørrer ut huden jo større sjanser er det for å få linjer.. bra å forebygge allerede når man er 25 tror jeg... Jeg har iallefall gjort det og jeg er 33 år nå og fått høre at jeg ser 10 år yngre ut...
Gjest Adriana87 Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Å ja det gjør stor forskjell med øyekrem,føler jeg da..Huden rundt øynene er tynnere og krever egen krem tilpasset den huden.Det holder ikke med dagkremen,du ville ikke ha brukt bodylotion i fjeset f.eks?? jeg kan anbefale deg på det varmeste biotherm multi recharge det er en kremgel til øyet som gir kick og energi.Den har c-vitamin og ginseng og er lett,passer fint til oss litt yngre som ikke trenger veldig fet krem(ennå da...hehehe) Jeg er hvertfall helt avhengig,jeg synes ikke jeg trenger mye concealer under øynene lenger..men alle har jo forskjellig behov da..
Nabodama Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Det er nok individuelt basert på gener hvor mye rynker en får, men jeg er 40 nå, og har ikke rynker rundt øynene ennå. Merker at huden er litt slappere på øyelokkene, men rynkene har uteblitt. Har brukt øyekrem i mange år, men begynte ikke før jeg var langt over 30. Søsteren min er 3 år yngre, og har mye mer rynker enn meg, men hun er småbarnsmor nå, det gjorde jeg unna tidlig i 20-årene, så hun har et tøffere liv i 30-åra enn jeg har hatt.
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Å ja det gjør stor forskjell med øyekrem,føler jeg da..Huden rundt øynene er tynnere og krever egen krem tilpasset den huden.Det holder ikke med dagkremen,du ville ikke ha brukt bodylotion i fjeset f.eks?? jeg kan anbefale deg på det varmeste biotherm multi recharge det er en kremgel til øyet som gir kick og energi.Den har c-vitamin og ginseng og er lett,passer fint til oss litt yngre som ikke trenger veldig fet krem(ennå da...hehehe) Jeg er hvertfall helt avhengig,jeg synes ikke jeg trenger mye concealer under øynene lenger..men alle har jo forskjellig behov da.. Får du kjøpt den på vanlig parfymeri? Hvor mye koster den? Jeg jobber en del natt og merker at huden under øynene blir slapp og "sliten" da Er bare 26 år, men og jobbe natt setter sine spor gitt..
Hilde Christina Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Aldringstegn dukker først opp rundt øynene så liker du å ta vare på ansiktet ditt med gode produkter burde du absolutt bruke øyekrem også. Er du 25 har aldringsprosessen allerede startet så løp og kjøp
Gjest Gjest_agnete_* Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Hvilke andre øyekremer har dere å anbefale?? Og hvorfor i h.. er det så dyrt for øyekrem egentlig (i forhold til mengden)???
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Hvilke andre øyekremer har dere å anbefale?? Og hvorfor i h.. er det så dyrt for øyekrem egentlig (i forhold til mengden)??? det er dyrere, men så bruker man også veldig,veldig lite, det er snakk om mindre enn en halv lillefingernegl for min del,i hvertfall. bruker den som er fra avene som fåes på apoteket. den er grei, gir fukt og er ikke parfymert.
Gjest Gjest_agnete_* Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 Ja, det er nok derfor... Ser at de fleste øyekremer på strawberry som er på 15ml koster rundt 200kr... hvor lenge varer en sånn boks da sånn cirka? Jeg har prøvd lancome sin hydrazen gjennom reklame, den var veldig god så tenker å kjøpe en sånn en! Noen som har prøvd nivea sin?
Gjest Raptuza Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 Eg brukar Yves Rocher sin antirynke-øyenkrem for sensitiv hud. Trur den er god, men den har et litt rosa skjær på huden...
Hilde Christina Skrevet 28. august 2008 #11 Skrevet 28. august 2008 Hvilken som er å anbefale avhenger litt av om du har sensitive øyne og slikt, men jeg er veldig glad i Decléor Harmonie øyekrem. Jeg kan bruke svært få øyekremer siden øynene mine ikke tåler noe som helst, men denne funket fint:) Dyrt ja, men jeg har hatt min i to år og den er fortsatt ikke tom.
Possibly Skrevet 28. august 2008 #12 Skrevet 28. august 2008 Hvor smører dere øyenkremen hen? Både over og under øynene? På øyenlokkene også?
Gjest Raptuza Skrevet 28. august 2008 #13 Skrevet 28. august 2008 Skal visst berre smøre på beinet rundt øyene, og litt nedover mot kinnbeinet.
Nabodama Skrevet 28. august 2008 #15 Skrevet 28. august 2008 Hvor smører dere øyenkremen hen? Både over og under øynene? På øyenlokkene også? Ja, i hele øyeområdet
Bjørnemor Skrevet 28. august 2008 #16 Skrevet 28. august 2008 Jeg mener å ha hørt man ikke skal smøre på selve øyelokket... altså under globallinjen.. der er det jo naturlig fett..blir på under og overhuden.. klappe forsiktig på med litt krem med ringefingeren..
Hilde Christina Skrevet 28. august 2008 #17 Skrevet 28. august 2008 De aller fleste øyekremer har spredeeffekt, så øyekrem skal kun påføres det er bein. Hvis det var forståelig
FangeLiv Skrevet 28. august 2008 Forfatter #18 Skrevet 28. august 2008 Takk for mange gode råd. Noen som har erfaring med dermalogica sin øyekrem?
Nabodama Skrevet 28. august 2008 #19 Skrevet 28. august 2008 Takk for mange gode råd. Noen som har erfaring med dermalogica sin øyekrem? Jeg har brukt den de 3 siste årene. Jeg har ikke rynker rundt øynene ennå, så den er nok bra. Men jeg vet jo ikke hvordan det ville vært om jeg ikke hadde brukt den, eller om jeg hadde brukt en annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå