Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Jeg er nysjerrig på om det er noen andre her som bruker Hypnotic Poison fra Dior? eller er det bare meg? Noen som vet om en parfyme som kan ligne på denne?
Gjest Bloom Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Jeg kjenner ingen som bruker den, og bruker den ikke selv. Altfor søt for min del. Men Kenzo Amour er litt i samme sjanger..
Adriana87 Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Jeg har prøvd den men likte den ikke på meg..men på andre er den veldig god synes jeg..hehehe Hugo Boss deep red ligner litt på den etter min mening..
Parfumfreek Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Hypnotic Poison er en orientalsk vaniljeduft. Jeg har den ikke, men kunne godt hatt den. Hm, du kan teste Lancome - Magic Noire, Cartier - Le Baiser Du Dragon og Prada. Sistnevnte har overrasket meg flere ganger. Jeg har aldri hatt den selv, men har kommentert den på flere andre (og det er sjelden jeg gjør)
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Jeg har hatt den for et par-tre år siden. Den er jo grådig god. Kansje kjøper jeg den igjen.
Gjest Sandie Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Jeg er nysjerrig på om det er noen andre her som bruker Hypnotic Poison fra Dior? eller er det bare meg? Noen som vet om en parfyme som kan ligne på denne? Litt gammel tråd, men jeg synes "The One" fra Dolce & Gabbana minner mye om Hypnotic Poison, - ihvertfall på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå