Gå til innhold

Gode ideer?

Gjest lillacamilla

Fremhevede innlegg

Gjest lillacamilla
Skrevet

Hei!

Er det noen som ha noen gode ideer til hva vi kan finne på for gjestene i tiden mellom kirken og til brudeparet ankommer festlokalet? Noen som har gjort eller deltatt på noe som var særdeles vellykket kanskje?

Og det samme i løpet av kvelden - tenkte kanskje det hadde vært kjekt å finne på noe utenom middag og dans...

Alle gode ideer mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TIl bryllupet vårt i Tønsberg, leide vi inn en byguide som tok de gjestene som ønsket det på en liten rundtur.

Ellers anbefaler jeg vel å gi gjestene kaffe og champagne, og eventuelt noe å bite i om det er lenge til middag. :)

Skrevet

Jeg var på et bryllup der de hadde et veldig morsomt innslag til kaffen: Det ble vist film og bilder, på stort lerret, fra utdrikningslagene til brudeparet! Virkelig gøy. Gøy for de som ikke var der, som fikk se hva som hadde gått for seg, og kjempemorsomt å mimre til for de som deltok, og får se seg selv på skjermen. Så får bruden og brudgommen se hva den andre parten gikk igjennom også.

Det hadde vært kjempegøy å ha hatt noe slikt selv, hvis man hadde kunnet ordne med lerret og fremviser...

Skrevet
Jeg var på et bryllup der de hadde et veldig morsomt innslag til kaffen: Det ble vist film og bilder, på stort lerret, fra utdrikningslagene til brudeparet! Virkelig gøy. Gøy for de som ikke var der, som fikk se hva som hadde gått for seg, og kjempemorsomt å mimre til for de som deltok, og får se seg selv på skjermen. Så får bruden og brudgommen se hva den andre parten gikk igjennom også.

Det hadde vært kjempegøy å ha hatt noe slikt selv, hvis man hadde kunnet ordne med lerret og fremviser...

Dette var en god idé :) Men vil jeg egentlig vise disse bildene til mormor og min gamle onkel med dårlig hjerte? Hihi :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...