Gå til innhold

To barndomsvenner

BananaFurby

Anbefalte innlegg

Dette er dagboken til BananaFurby og Nalala

Vi er gamle barndomsvenner men har nå havnet i ulike deler av landet pga skole. Har tenkt å holde kontakten med denne dagboka og skrive litt om hva vi gjør og sånt :)

Endret av BananaFurby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner litt jeg da....

Hadde brannslokkningskurs idag. Var ute og det regnet masse. De viste oss hvordan ulike kjemikalier brenner og hvordan vi får et som ikke brenner av seg selv til å eksplodere og brenne noe sinnsykt.

Etterpå fikk vi prøve å slukke brann med skumapparat og teppe, var gøy :D

Slitsomt å komme seg hjem fra byen da, ferdig 18 og var hjemme 19.30 :( vondt i magen, hadde ikke spist siden 14...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en slitsom dag... er på skolen fra 8 til 16 men får liksom ikke gjort noe. ferdig med å lese for i kveld, nettopp lest 29 sider exphil. cola NÅ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom vi endelig i gang med koret. Vi hadde første ordentlige øving, og så langt virker det veldig morsomt. Tror nesten det kan bli noe av det morsomste.

I går var det ingenting som foregikk, så jeg er glad det har vært en del program i dag. Av og til er det så greit å ha noe å gjøre, da trenger man ikke tenke så mye på alt. Derfor har jeg øvd en del i kveld, og det var jo også koselig.

Skulle ønkse det var litt mindre bråk her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bråker de så mye? Det er litt surt da :(

Bra med koret i alle fall, må få høre deg synge en gang. Har de andre fagene startet eller?

Hva er det du går og tenker sånn på? Noe galt eller?

Hadde møte i dramagruppa idag. Vi har fått masse nye medlemmer, så er vel oppimot 50 stk nå. Vi skal ha en egen festival i desember :D de har jo selvsagt lagt den i eksamensuka mi da, så jeg har sagt at jeg ikke tar noen roller denne gangen, men blir med og organiserer og administrerer. Tror det blir kjempebra :D

Ellers er det mye å gjøre på skolen, som vanlig. I morgen skal jeg teste hvordan det funker med tog innover. Det er nemlig en togstasjon like ved realfagsbygget, så satser på at det funker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er bare så nytt og uvant, så det blir en del å tenke på. Har vært litt vanskelig i begynnelsen, men merker at ting blir bedre, selv om det fremdeles går litt opp og ned. Dessuten er det vel det som er normalt når man er i slike situasjoner. Da er det greit at det foregår ting, selv om mye er uvant, så man venner seg til hvordan det fungerer. Det må man jo. De andre fagene starter ordentlig til uka, så da blir vel ting litt "normale" rundt her.

I dag har det vært litt ensomt og stille, men det er på en måte greit det også.

Det er litt rart, samtidig som det er veldig greit når ting skjer, får man et behov for å være litt alene og å ha det stille en stund, siden det ellers er så mye liv her. Det blir litt surr, jeg er litt forvirra nå merker jeg. Må bare vente å se.

Skulle ønkse jeg kunne komme innom i desember! Men det er sikkert ganske travelt her også like før jul. Høres gøy ut med festival, synd du har eksamen akkurat da.

Hvordan fungerte toget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toget duger helt fint, alltid litt stress å rekke det da...

Du kan godt komme innom oss i desmber, jeg har tid tenker jeg, men det har kanskje ikke du?

Regner med at jeg har fri fra den 16, enn dere? (du skal da hjem i jula?) Hadde vært koselig om du var hjemme rundt 10-13, så kunne vi sett noen av skuespillene sammen :)

Du snakker litt i gåter nå, skjønner at du går rundt og tenker på mye, og at det er nytt og uvant, men får ikke helt tak i det. Er det noe som plager deg?

Du vet, du må bare ta deg litt fri hvis du vil, komme hit en helg eller noe og bare roe ned og tenke litt. Du er alltid velkommen :)

Vil du treffes på msn en kveld snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...