KristiAmalie Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Vi prøver å få barn.. Meg og min samboer. Hva vil vi kunne motta i bidragsstøtte?? Amalie
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Akkurat som alle andre. Engangsstønad ved fødsel dersom du ikke har jobbet lenge nok før fødselen. Har du det så får du fødselspenger i x antall måneder. Det er rundt 42 uker med 100% utbetaling. Barnetrygd får alle som har barn. Kontantstøtten trer inn etter hvert. Har ikke info om det her så les selv.
KristiAmalie Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 Akkurat som alle andre. Engangsstønad ved fødsel dersom du ikke har jobbet lenge nok før fødselen. Har du det så får du fødselspenger i x antall måneder. Det er rundt 42 uker med 100% utbetaling. Barnetrygd får alle som har barn. Kontantstøtten trer inn etter hvert. Har ikke info om det her så les selv. hva får man utenom det fra jobben i tiden man er hjemme.. selve barnetrygden??
Gjest Gjest_Anja_* Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 hva får man utenom det fra jobben i tiden man er hjemme.. selve barnetrygden?? 970,- i barnetrygd i måneden
annepålandet Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Hei KristiAmalie! Her har du litt info om det du lurte på: Engangstønad Fødselspenger Barnetrygd Kontantstøtte Ha en fin kveld
KristiAmalie Skrevet 7. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2008 oioi noe å meske meg med TUsen hjertlig, det var uber snilt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå