Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

venninna mi lyver, jeg har invitert henne hjem til meg til lørdag, dette spurte jeg om for over en måned siden, fordi vi begge er travelt opptatt med hvert vårt. Hun sa aldri at hun kom, men heller ikke nei, det var mer et får se, hun er nettop begynt på nytt studie, og må lese en del.

Så spurte henne en siste gang i går da, om hun kommer, nei sa hun, jeg må lese hele dagen.

Men så så jeg noe pussig, at hun hadde skrevt på et av treff sidene her inne, at hun blir med på treff på lørdag, på dagen.. og det var jo da jeg ønsket å ha besøk av henne.. Hun vet at jeg er hjemme alene i helga og at jeg er ledig, så hun kunne ha kommet på søndag el sent på lørdag..

Det bare MÅ være henne, fordi hun har skrevt noen intime betroelser om seg selv og et tidligere forhold og om familien i innlegg her inne, og alt peker mot at det er venninna mi.

Men jeg kan jo egentlig ikke beviser at hun lyver..

Hva synes dere jeg skal gjøre?

Konfrontere henne med det jeg vet, eller la det skure?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva synes dere jeg skal gjøre?

Hva med å få deg et liv?

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

La det skurre....! tror ikke du trenger å bekymre deg for det. Det var noe annet som var mer interessant for henne enn deg, sånn kan det jo til tider være med venninner også.

Så får du heller se ann til en annen gang...! om du spurte for en mnd siden har hun kanskje glemt det... og når du spurte igjen i går var det kanksje allerede avtalt noe annet..! gjør noe hyggelig istedet på egenhånd eller sammen med en annen venn/venninne. =)

- det er faktisk normalt å reagere på en sånn situasjon da, sånn med tanke på vedkommende som sa du skulle skaffe deg et liv. altså du bekymrer deg antagligvis unødig, og det er unødvendig å komme med en sånn kommentar!!!

Skrevet

Jeg ville bare latt det fare.. tross alt det kan skape mer splid i vennskapet å nevne dette for henne, enn godt vil jeg tro..

Bare finn på noe med noen andre.

Av og til er det jo rett og slett slik at man ikke vil tilbringe tid med en spesiell person en dag uten at det betyr at man vil ende vennskapet. Da finner man gjerne på unnskyldninger som kanskje ikke når helt opp. Tenk på det slik, en dag du ikke orker så har du en litt dårlig unnskyldning til gode ;) hehe.

har funnet på masse rare unnskyldninger selv til tider også når jeg ikke har orket å være med på venninnekveld eller jente-kveld en sjelden gang.

Skrevet

Det kan virke som hun nedprioriterer deg. Og det har hun jo full rett til. Så det er ikke noe du bør konfrontere henne med.

Når det gjelder at hun muligens lyver, så skal du ikke "ta" henne for det heller. Det er naturlig at folk ikke har lyst å fortelle at man skal på Treff.

Jeg ville bare latt være å ta initiativ på en stund, og latt henne ta kontakt. Da vil du vel etter hvert merke hvor interessert hun er i vennskapet. Er hun bare sånn passe interessert, er det kanskje ikke et vennskap å investere i?

Gjest Peachbud
Skrevet

Fokuser heller på noen andre venninner.

Skrevet

melde deg på treffet selv ;)

Skrevet

Det trenger jo slettes ikke å være venninna di. Ikke for å være frekk, men jeg må si meg enig med gjesten ovenfor som rådet deg til å skaffe deg et liv. Tror ikke anonyme innlegg her er noe å basere unnvikenhet eller løgner hos venninner på.

Skrevet

Ikke bry deg så mye om det! Vent til hun tar kontakt neste gang!

Skrevet (endret)

Kanskje hun hadde veldig lyst på det treffet, men ikke hadde lyst til å såre deg.

Endret av Jade
Skrevet

Kanskje hun rett og slett hadde glemt avtalen med deg og dermed ikke kom på en bedre unnskyldning i farten. Tror ikke det er alle som vil fortelle at de skal på treff.

Gjest Britt Banditt
Skrevet
Kanskje hun rett og slett hadde glemt avtalen med deg og dermed ikke kom på en bedre unnskyldning i farten. Tror ikke det er alle som vil fortelle at de skal på treff.

Enig. Kanskje hun tenkte at det kom så mange spørsmål om hun sa at hun skulle på KG-treff at hun fant på en dårlig unnskyldning?

Skrevet

Synes ikke hun har gjort noe galt jeg. Hvis hun hadde veldig lyst til å dra på treff, så må hun få lov til det. Du sier hun heller kunne komme på kvelden...Kanskje hun må lese etter treffet, siden det kommer til å gå bort litt tid med det treffet?

Skrevet
Synes ikke hun har gjort noe galt jeg. Hvis hun hadde veldig lyst til å dra på treff, så må hun få lov til det. Du sier hun heller kunne komme på kvelden...Kanskje hun må lese etter treffet, siden det kommer til å gå bort litt tid med det treffet?

Nettopp.

Dessuten kan det hende at hun rett og slett ikke har lyst til å gjøre mer den dagen. Eller at hun ikke orker.

Jeg vet med meg selv at hvis jeg har en avtale på dagen en dag, så synes jeg nesten bare det er slitsomt hvis jeg vet at jeg "må" noe på kvelden også.

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Kanskje hun ikke ønsker å fortelle at hun er aktiv bruker på kg, og derfor finner på en unnskyldning i stede...

Skrevet

TS her.

Ser mange argumenterer for at det ikke er kult å si man skal på treff..

Vi er begge aktive brukere av KG, det er inegn som legger skjul på det. Og begge har deltatt på treff, det er vi åpne om.

Hun kan umulig ha glemt avtalen, da jeg har spurt henne noen ganger i i løpet av den siste mnd.

Det er OK at hun ikke ønsker å besøke meg, eller gjøre noe sammen med meg, men jeg foretrekker faktsik å høre sannheten.

Det er mer sårende å finne ut at venner lyver, enn om de forteller sannheten med en gang.

Er det så vanskelig å si at "nei, jeg ønsker ikke å besøke deg" ?!

forstår ikke hvofor sannheten er så banskelig å fortelle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...