Gå til innhold

Spa...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Newbie_*
Skrevet

Hei!

Jeg skal på spa for første gang i morgen, og må si jeg gru-gleder meg litt :sjenert: Det står nemlig ikke noe på hjemmesiden til hotellet om hva man skal på/med seg og slikt, kun at man får utdelt badekåpe. Behandlingen jeg skal få inkluderer kroppsskrubb, aromainnpakning, ansiktsrens, maske og massasje til kropp og ansikt.

Bør jeg da ikke ta på noe fuktighetskrem om morgenen, men komme helt 'fresh'? Og skal jeg beholde undertøyet på under badekåpen før jeg går inn? Skal jeg ta på meg noe jeg "ikke er redd for"? Eller bør jeg ta på meg bikini? Eller spiller det ingen rolle for det må av uansett? :gjeiper: Det står ikke noe om håndklær heller, er det lurest å ta med et selv da? Det er på et svært bra hotell, så jeg regner nesten med at de deler ut, men jeg vil ikke stå der uten heller :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du utdelt badekåe trenger du vel strengt ikke noen håndklær?

Jeg har vært på spa noen få ganger. Stort sett er det badebasseng der, så jeg ville tatt med bikini eller badedrakt. Fuktighetskrem er ikke noe must. Kanskje du skal svømme før behandlingen begynner, så da har du tatt det på til ingen nytte..

Man vandrer rundt på spa-området med badedrakt, bader og ligger i solsenger og koser seg inntil behandlingen starter. Når man er ferdig behandlet er det ofte de andres tur (om det er en gruppe), så da fortsetter man med bading, ligge i solseng, drikke champagne osv.

Veldig deilig og litt kjedelig. -Men ikke om du drikker champis:)

Skrevet

Hei... Jeg jobber på Spa, og hos oss trnger man i vært fall ikke ta med noen ting. Du får nok utdelt en engangstruse til innpakningene badekåpe og håndklær er obligatorisk...og badesko:)

Kos deg, det blir nok en deilig og avslappende dag:)

Gjest Jullipper98
Skrevet
Tusen takk for svar begge to! :)

Jeg har et massasjebad SP1006 fra ManderaSpa.no med mål 228x218x92cm. Jeg trenger et trekk for beskyttelse for snø/regn/sol for å bevare det mest mulig da vi bor i utlandet halve året. Vet dere om noe som kan passe her eller om noen som kan spesialsy etter disse målene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...