Gå til innhold

Er dere fornøyd?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_CHANELine_*
Skrevet

Har sett litt på denne siden og funnet ting jeg gjerne vil kjøpe.

Det jeg lurer på om det er rask levering?Om varen er i den stand den bør være?

I det heletatt.Er dere fornøyd med SN,eller er det andre nettbutikker jeg burde velge og i tilfelle hvilke?Noen som har bredt utvalg i sminke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er fast kunde der, og er kjempefornøyd. Har handlet alt jeg trenger der lenge nå, og aldri opplevd at varen er skadet eller forsinket. Varen kommer ca en uke etter bestilling. Er ikke like fornøyd med f.eks. Look Fantastic..

Du får rabatter jo mer du handler, i tillegg har de gratis frakt.

Anbefales :jepp:

Skrevet

Jepp. Har handlet mye hudpleieprodukter der og er veldig fornøyd. Ingen problemer verken med kvalitet eller leveranse på det jeg har kjøpt.

Skrevet

Er ekstremt fornøyd med Strawberrynet faktisk! De har en utmerket service, pakker inn etter alle kunstens regler, gratis frakt, og sender pakken raskt. Hvor lang tid pakken bruker fra Hong Kong til Norge varierer litt, men det kommer jo an på posten, ikke Strawberrynet.

Man får som nevnt over her, mer rabatt jo mer du handler. Jeg har nå handlet så mye at jeg får 10% på alle kjøp resten av livet! :):)

I tillegg kan du få refundert mva/tollbeløpet om du bestiller for over 200 kr, men dette gjør de kun som en goodwilltjeneste. ;)

Skrevet

Jeg har også vært fast kunde der i mange år. Har aldri hatt problemer, verken med leveranse eller produktene. Opplever dem som et veldig seriøst firma med kjempeutvalg av produkter og god og rask service. Det har aldri tatt lenger enn 1 uke fra jeg bestillrr til lappen kommer i postkassen. De sender alltid rekommandert, slik at du må hente på posten. Dette er en fordel, siden det da er veldig liten fare for at pakken kommer bort underveis.

Anbefales!

Skrevet

Hei!

Jeg handlet også på strawberrynet en gang, og ble ikke fornøyd! Mulig det var merket som var dårlig, men varen gikk rett i søpla...

En annen ting du må være forberedt på er at det kommer toll i tillegg til prisen. I mitt tilfelle var det snakk om rundt 200kr. Vet ikke om toll beregnes ut fra verdi på varen eller om de bare "tar en pris". Har hørt fra andre at toll-avgiften varierer veldig. Ville uansett sjekket det på forhånd!!

Lykke til med handelen :goodbye:

Skrevet
Hei!

Jeg handlet også på strawberrynet en gang, og ble ikke fornøyd! Mulig det var merket som var dårlig, men varen gikk rett i søpla...

En annen ting du må være forberedt på er at det kommer toll i tillegg til prisen. I mitt tilfelle var det snakk om rundt 200kr. Vet ikke om toll beregnes ut fra verdi på varen eller om de bare "tar en pris". Har hørt fra andre at toll-avgiften varierer veldig. Ville uansett sjekket det på forhånd!!

Lykke til med handelen :goodbye:

Hvis du kun har handlet derfra 1 gang, har du jo lite erfaring å vise til da.

Jeg er en av veteranene når det gjelder strawberrynet, og tør påstå at de er verdens beste nettbutikk :) Har handlet over 40 ganger derfra tror jeg.

Når det gjelder toll osv, bør du lese høyere opp i tråden - Kanskje du lærer litt :)

Skrevet

Jeg har også handlet masse der. Alltid kjempefornøyd!

Alt er også kjempegodt innpakket, så det skal mye til før varene blir skadet.

Anbefales. :) (vær forberedt på at du kan bli hektet ;) )

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Gjest Lilleulv
Skrevet

eneste jeg synes er kjipt er at pakkene kommer rekommandert til posten. når jeg bestiller en mascara på nett hadde det vært deilig om den kom rett i postkassa... :) ellers strålende fornøyd.

Skrevet

Då är väl jag den första att vara tvär här då.

Jag har beställt flera mascaror varav två i ett kitt till min "mor".

Samtliga mascaror har varit snustorra, och en Lancome Hypnose hade en så stor öppning och fel borste i att jag begrep att det rörde sig om fake.

Köpte förr även lite hudvård från PTR och DDF, flera var ok.

Men då jag fick märkliga DDF-produkter jag inte kunde finna märkning på och frågade DDF om saken, var jag rätt övertygad om att det inte var något för min hud.

Att förfalska smink är väl en sak, men att sälja både utgångna produkter och fel substanser i flaskorna kan bli otäckt värre.

Men ibland har jag inte kunnat hålla mig utan köper då och då ett läppstift eller en skugga, det har varit ok (förutom ett nudestift från Orlane som stank härsket och smulade). Men det känns rätt ok att chansa då man alltid får pengarna tillbaka om det är fel på produkterna.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Skrevet

SN er genialt. Jeg handler som regel bare ting under 200 kroner, som eyeliner og mascara.Mascara er den tingen jeg handler mest, og er kjempe fornøyd.Har aldri hatt noen problemer verken med frakt eller med produktet :Nikke:

Skrevet

Eg er også veldig glad i SN. Kjapt, enkelt og billeg :) Har av og til ikkje fått refundert toll/moms, men det er jo ikkje noko dei looovar heller...

Skrevet

Jeg har bestilt flere ting derfra og har vært like fornøyd hver gang! :)

Skrevet
eneste jeg synes er kjipt er at pakkene kommer rekommandert til posten. når jeg bestiller en mascara på nett hadde det vært deilig om den kom rett i postkassa... :) ellers strålende fornøyd.

Du kan huke av for om du vil ha det rekommandert eller ikke når du bestiller :) Mine kommer rett i posten nå.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Du kan huke av for om du vil ha det rekommandert eller ikke når du bestiller :) Mine kommer rett i posten nå.

What? Tusen takk for info :D jeg bare klikker meg igjennom i full fart av gammel vane, og det har jeg ikke tenkt på en gang.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med SN :) Pakken kommer stort sett iløpet av 7-10 dager (kanskje mer hvis man blir stoppet i tollen) og jeg har aldri opplevd at produktet har vært dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...