Gå til innhold

Sandras hverdagsliv

Sandra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med den store dagen på lørdag! Hørtes ut som dere hadde en super dag!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenkte jeg måtte vise litt bilder etter hvert. Har ikke fått så mange enda, det er litt uvant egentlig, for det er altid jeg som er fotografen i alle sammenhenger.

Skal lage et album etter hvert tenkte jeg.

Og det blir jo superspennende med bildene vi tok hos fotografen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forresten den 4. barnesykdommen lille A hadde fått.

Var hos fastlegen min i går, og da tok han en sjekk på A mens han var i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har lillegutt såvidt begynt å gå bortover mens han står (og holder seg fast til bordkanten da f.eks.).

Han er blitt veldig flink til å reise seg, og krabber nå ordentlig (han ålte seg bare lenge).

Holder på å få 2 nye tenner til nå, det plager han litt.

Heldigvis er formen hans bedre i dag, for det har vært 2 ganske slitsomme dager. Klagelyder heeele dagen, og ingenting som er bra nok. Stakkar liten :(

I morgen kommer en venninne (hun som var forlover) med bilder fra bryllupet. Det gleder jeg meg til.

Og i går fikk jeg melding fra fotografen om at en CD med bilder var klare for å bli hentet. :hoppe: Skal hente dem senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bildene er hentet. Når bare Sandramannen er ferdig med å lese Knerten og lillebror for M så skal vi ta en titt :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mange fine.

d

Nå er det vanskelig å velge ut takkekort. Har sendt av gårde noen til mamma for vurdering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med ny signatur kanskje :fnise: Ikke 11 måneder til bryllupet vårt :)

Har forresten satt sammen litt bilder fra bryllupet hvis noen vil se, men har laget et sånt såkalt "unlisted" album i Picasa så de som vil se må få tilsendt en link :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig mange fine bilder, Sandra! Og for et vakkert brudepar! Du var helt nydelig i kjolen din, og buketten var superfin. Skjønner godt at dere synes det er vanskelig å velge takkekort-bilde.

Synd at lillebror var syk den dagen. Han så ganske tufs ut på det ene bildet stakkars. Men fine fotografbilder av storebror da :)

Og kaken - var den så god som den ser ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuuusen takk. Så koselig sagt :)

Ja, kaken var bare helt fantastisk god! Anbefales til enhver anledning :fnise:

Valrhona sjokolademousse med vaniljefondant! Mmmmmm

Og de lekre svanene på toppe :dåne:

Ja, han ser jammen meg tufs ut lillemannen der, stakkar liten. Han hadde sovnet med en gang da han kom hjem til bestemoren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...