Gå til innhold

Sandras hverdagsliv

Sandra

Anbefalte innlegg

Ja, nå begynner brikkene å falle på plass, mangler ikke mye nå.

Venter på invitasjonene i posten nå. :smilbla:

Har begynt på et hekleteppe :surprised: Er ikke flink til hekling, men har kjøpt meg en nybegynnerbok, og har laget 4 oldemorslapper nå. Tenkte jeg skulle prøve meg på et luftig sommerteppe til A.

Får se hvor lenge motivasjonen holder da :fnise: Har en tendens til å dabbe av etter hvert.

Reptilparken var forrsesten en suksess, det var spennende med alle dyrene, og det gikk veldig bra med A på tur også. Ble til at vi var hjemme igjen til hans neste måltid da, men hadde med meg både middagsglass, mellommåltid/dessert, bananer, og vann på tutekopp. :fnise: Ikke så lett å komme seg inn i nye rutiner, men vi er på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babysvømming i dag. Har ikke vært der på to ganger, men får håpe det går bra likevel.

Jeg er støl både her og der i dag, har blitt noen ganger uten trening, men fikk gått i for i gårs. Da økte jeg vekten på de håndvektene vi bruker, og tok i litt ekstra på de andre type treningene også (har lært trinnene bedre nå, så da blir det litt lettere å ta i, trenger ikke konse såå mye om trinnene :fnise: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går bestilte jeg kake. Mørk sjokolademoussee med vaniljefondant.. namanm, den var kjempegod!

Sløret mitt er kommet i posten også.

Til meg og mitt mangles: Frisør (venter fortsatt på at en skal svare, må få svar nå innen denne uka er omme, for hvis ikke må jeg jo forte meg å finne en frisør i neste uke), sko (men må vente på kjolen skal bli ferdig), smykker. Ojda, det var jo litt det da, men det ordner seg nok.

A var syk med oppkast og feber i helgen stakkar, men vi andre slapp heldigvis unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en kjempegod kake! Synes du har vært kjempeflink og ordnet en hel masse på kort tid. Vi har forresten bestemt oss for å vente med vårt lille bryllup til september. Begynte å få litt dårlig tid dersom vi skulle gjort det før sommeren, med tanke på at ingenting er ordnet enda :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kaka hørtes veeeeldig god ut! Jeg er bare litt kakemons :fnise:

Har du funnet ut hvilke blomster dere skal ha? Bukett, corsage, evt pynt? Mulig du har skrevet om det før.

Håper A er i bra form igjen, og så heldig at dere andre slapp unna!

Endret av Ella*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke tenkt så mye på blomster ennå, men det er Sandramannen som skal fikse blomsterbukett. Han har spurt mammaen til forloveren hans om hun kan fikse bukett. Hun er så flink med blomster og hun har masse blomster i hagen sin. Synes det høres kjempeflott ut med en "hjemmeplukket" bukett. Kanskje hun kan hjelpe til med blosmter til pynt også?

A er desverre blitt skikkelig forkjølet og hoster masse, ganske kraftig. Han er tett i nesa også, så i natt har han våknet maange ganger. Han lå først i sin egen seng med hevet hode-ende, men han gulpet/kastet opp ganske tidlig på kveden, så vi la han oppi vår seng med hevet hode-ende der også. Det var ganske greit egentlig, for han våknet mange ganger men roet seg raskt når jeg trøstet.

Han hoster fælt i dag også, men han har ikke feber, tempen er litt forhøyet, men ikke feber. Jeg avventer lege i dag også. Han er i grunnen i god allmenntilstand, fornøyd og smiler og er som vanlig, bare litt trøttere, og kanskje litt nedstt malyst. Men godt med tiss og andre saker i bleiene :smilbla:

Nå sover han igjen, sovnet med en gang jeg la han ned i sengen.

Og her er leiligheten allerede støvsuget ferdig og 60-vasken er godt i gang.

Driver og manner meg opp til å vaske komfyren, men kjenner at det virker veeldig kjedelig :fnise:

Først kaffe :kaffekopp:

Sandramannen fulgte i bhg i dag, greit å holde A inne, men jeg må hente da. Tror det skal gå bra. Det blir nok pluss-grader senere dag, og han ligger godt innpakket oppi vognen.

Blir ikke babysvømming i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en kjempegod kake! Synes du har vært kjempeflink og ordnet en hel masse på kort tid. Vi har forresten bestemt oss for å vente med vårt lille bryllup til september. Begynte å få litt dårlig tid dersom vi skulle gjort det før sommeren, med tanke på at ingenting er ordnet enda :fnise:

Namnam, ja den var bare så innmari god! Den andre så jo finest ut (pasjonsfrukt), men vi måtte nok gå etter smaken.

Nei, det tar visst litt tid å ordne med ting og tang merker jeg. Prøver å ikke la meg stresse, men merker at jeg tenker endel på det. Sikkert lurt med septemberbryllup, og en kjempefin tid på året også. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo ikke noe problem :) Blir helt sikkert bra, og dere sparer mange kroner på å gjøre det sånn også.

Stakkars A.... Fra det ene til det andre. Bra han er i godt humør for det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se denne søte filmen av disse tvillingene som ler av hverandre :fnise:

A har vært litt sutrete og kosete etter at han stod opp i sted, han er ikke helt i form nei stakkar. Og nå er det like før den 3. tannen hans trenger seg gjennom (den ene fortannen oppe, og den andre er vel snart på vei ut den også, hovent og rødt). Gnager på alt og alle.

Nå sover han igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sover den lille gutten for tredje gang i dag. Han er blit litt verre nå synes jeg, så Sandramannen henter storebror i bhg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er A endelig frisk igjen ja :)

Men vi kom oss ikke ut med han før på lørdag. Han har hostet så mye og vært så forkjølet, håper han har fått sitt av sykdom for en stund.

Var en kjempefin tur ut i skogen i går i det nydelige været. Vi hadde med oss matpakke, kakao, kaffe og sjokoladekjeks, og hadde en veldig fin tur. A fikk mat ute for første gang han også.

Ellers skjer det ikke stort, men skal på kontroll med A i morgen. Det blir vel 8 md kontroll det da.

Netse uke er det påskeferie og Sandramannen har tatt seg fri på hverdagen så vi skal kose os sammen hele familien hele uka. Det gleder jeg meg til :smilbla:

Håper vi får fint vær :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei imli :klem: Takk for det.

Alt stod bra til på kontroll. A vokser og legger på seg som han skal, og ligger fint an motorisk. I morgen er han 8 måneder!

Nå er det snart påskeferie for M og Sandramannen. Jeg gleder meg til å ha dem hjemme alle sammen en hel uke. :smilbla:

Vi var på passkontoret i dag og fikk ordnet pass til meg og A. Lurte litt på hvordan det skulle gå å ta bilder av A, men det gikk overraskende greit. Tok bildet på første forsøk. Det eneste var at man så en nese og to mammaøyne som opp på toppen bak den hvite plata vi skulle ha imellom oss :fnise: Hun i skranken skulle klippe det vekk da. Morsomt bilde :fnise:

Da mangler bare storebror M pass, og så er vi klare for Mallorcatur i mai :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Hei Siona, takk for det :smilbla:

Nå er det lille knyttet fått omgangssyke. Kaster opp og diaré. Håååper det går over raskt og at ikke vi andre blir smittet.

Han er slapp og sliten og liten og syk stakkar. :(

Får legge oss tidlig, for dette kan vel bli en innholdsrik natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, stakkars liten! Håper det går raskt over. Lillejenta vår hadde det for noen måneder siden, og det var ikke noe gøy. Det er ekstra vanskelig med syke barn når de er så små :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...