*snuppis* Skrevet 26. august 2008 #1 Del Skrevet 26. august 2008 har kjøpt slike krabb speil på ikea. men skal ikke ha dem på veggen slik at de vanlige festeopphengene får jeg kke brukt. derimot skal jeg sette dem på to skapdører jeg har, hvordan får jeg estet dem? finnes det noe sterkt dobbeltsidig teip som kan brukes? eventuelt fra hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 26. august 2008 #2 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg har hengt lignende (men litt mindre) speil på veggen med kitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 26. august 2008 #3 Del Skrevet 26. august 2008 Noen mindre speil fra IKEA følger det med dobbeltsidig tape til, og det sitter skikkelig bra. Men vet ikke hvor du får kjøpt det... Jeg kjøpte en pakke med 4 runde speil, som var kjempebillige, type 20 kroner eller noe. Jeg har forresten 4 krabb speil som er hengt sidelengs på badet, veldig kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Skrevet 27. august 2008 #4 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg har ett speil som jeg har limt fast på døren med Tec7.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå