*snuppis* Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 jeg har flyttet inn et nytt sted, her har tidligere beboer hatt en stor kommode i gngen, de gjorde oss oppmerksomme på at bak denne manglet det panell og list. på ver side av kommoden foreligger det panell og list. Vi fikk tak i lignende panell og har satt opp dette. Men finner ikke lik overlist, altå den som skal ligge oppå panelen mot veggen. Slik at det nå er panell hele veien nede, men på toppen mangler overlist, men bare i midten. på hver side er det. Hva slags fiks skal jeg finne på? Jeg kn ikke kjøpe annen type, for det er slik i hele rommet. Jeg finne rikke lik. Hva skal jeg ta over? hvordan kan jeg dekke? Har ikke en høy kommode selv:(
Alison Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Jeg ville da ha fått tak i nye overlister til hele rommet. Spesielt hvis du i dag mangler list på en sentral plass i rommet.
Gjest vimse Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Jeg ville tatt av en liten bit list, tatt med til en trevare/listhøvleri og bedt om å få frest opp tilsvarende i list
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå