kipa81 Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Har etter anbefaling kjøpt meg denne kosmetikken. Er det egentlig et pudder eller en foundation? En venninne tok meg med i en tawfree- butikk der jeg fikk prøve det, og fargen og konsistensen er kjempefin til meg. Kjøpte refillen da de var tom for selve skrinet. Har tenkt til å kjøpe skrin med svamp i morgen. Noen sted de selger kanebosminke (også skrinet) på nettet? Er dette et godt produkt? Har hørt så mye bra om merket! Klem
Adriana87 Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 (endret) Å ja den er super,jeg bruker den også.Det er en blanding av pudder og krem men til å dekke godt og skape en flott og jevn finish.den sitter som støpt hele dagen og trenger ikke å freshes opp mye.Veldig drøy og ettersom den er kraftig så bruk litt og litt av gangen når du påfører. Jeg er ikke sikker hvor man kan få kanebo på nett,jeg kjøper den på esthetique alltid.Du kan prøve med strawberrynet.com,lookfantastic.com,feelunique.com..kanskje noen av disse fører den.. Endret 27. august 2008 av Adriana87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå