Gjest m82 Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Eg skal i eit jubileum i begynnelsen av oktober, der eg skal sjå att folk eg ikkje har sett på over 15 år. Men eg kjeme ikkje til å reisa dersom eg ikkje får av meg noken kilo. Eg ønsker å kunna gå ned 7 kilo innen den tid. Har spinningsykkel i stua og turområde i nærheten. Har gått på reductil ei stund og gikk ned 8 kilo, men har vert uten medisin i 14 dager , og gått opp 4 kilo. Så eg trur eg trenger litt motivasjon , for å komma meg i gang att :-) Noken som har trua på att detta går?
hufsa! Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Heia ja det går du må bare gi på.Hva med å få Reductil igjen, går fort og greit hehe.
hufsa! Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Heia ja det går du må bare gi på.Hva med å få Reductil igjen, går fort og greit hehe.
Gjest m82 Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Heia ja det går du må bare gi på.Hva med å få Reductil igjen, går fort og greit hehe. Ja, skal selfølgelig begynna på reductil igjen. Men er redd for att da ikkje er nok. Så skulle gjerna hatt noko trening som fungere... Ingen her som kan fortella korleis dere har gått ned i vekt raskt??
Gjest Lamia Lenis Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Tja, jeg har gått ned 1,5 kilo på fire dager nå, fordi jeg ikke har spist noen ting. Men det er ikke akkurat anbefalt.
Gjest strykebrett Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 vel, salt holder jo på vann så hvis du kutter ned på saltet kan du veldig kjapt miste noen kilo i rent vann som er lagret i kroppen (noe salt må du selvfølgelig ha). Ellers synes jeg ikke du skal ha det så utrolig travelt jeg, jojo slanking har vel aldri ført noe godt med seg. Håper du drar på jubileum uansett kilo og at du koser deg. Hva du syns om deg selv er mye viktigere enn hva andre syns om deg
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Sett kroppen i ketose. Da spiser du max 20 gram karbohydrater hver dag, men langt mer proteiner og noe fett. I tillegg bør du gå i rask gange en time hver dag. Da har du garantert gått ned 7 kilo innen festen - hvis det nå er sånn at du er litt overvektig da. Altså: Dropp bl.a. poteter, pasta, ris, sukker, brød, frukt, grønnsaker som vokser under jorda og melk. Spis masse salat (stangselleri, paprik, løk, salat, kinakål, oliven o.l.) Kjøtt, fisk, gulost, blåskimmelost, olivenolje og egg. Du kan drikke cola zero og som sjokolade kan du spise atkins-bar og nutrilett-meal. Du kan også spise baconkrisp uten karbohydrater. (Dette er kosemat). Drikk også grønn-te og vann. Ta multivitaminer ved siden av.
Gjest nn Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 Beveg deg så mye som mulig! Gå turer, ta trappene, gå av bussen litt før, dra i svømmehallen, luft hunder, få med deg noen på f eks ballspill..... Få i deg nok fiber og proteiner. Spis ofte og lite. Drikk kaffe, te og vann. Bruk mye grønnsaker. Unn deg også litt godt innimellom, f eks et par ruter sjokolade, men begrens deg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå