Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om jeg skulle stikke innom bodyshop få en sminketime. Hadde vært artig å se hva de hadde kommet opp med for meg.

Noen som vet hva det koster?

Burde jeg heller gå et annet sted?

Noen som har gjort det hos bodyshop og vært fornøyd med resulatet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det en gang..

De tok kun på øyeskygge.. først en knallblå så det så ut som om jeg hadde

fått to blåveiser.. Var søren meg klina utover hele ansiktet. Fikk de til å ta den av og ta på en litt mer nøytral. Skulle være litt mer brunlig, men følte meg ikke noe lekker da jeg gikk ut derifra nei..

Gadd ikke kjøpe noe heller..

Det var forresten gratis

Gjest the imp
Skrevet

Venninna mi ble sminket på bodyshop. Hun betalte ikke noe for det og hun fikk jo farger som kledde henne, men hun ble seende veldig sminket ut. Tror det er stor forskjell fra butikk til butikk, hvordan resultatet blir. Det er jo tross alt ikke alle som jobber på bodyshop som er så flinke til å sminke seg selv/andre.

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg har vært der til prøvesminking når de får inn noe nytt jeg vil kjøpe. Har vært strålende fornøyd hver gang, men det varierer jo fra butikk til butikk.

Skrevet

prøvde det da jeg var 16.. og jeg har aldri sett så fæl ut tror jeg.. ;)

det er selvfølgelig den enklete personen du tilfeldigvis får "hjelp" av som teller.. men min tur bli veldig lite vellykket..

jeg var ikke så flink til å nappe bryn ennå.. så hun smurte dem inn med kjempemørk farge.. så de så enorme ut (de var ikke såå ille...)

hun la på store mengder øyenskygge, for mørk foundation, lys farge på et par kviser (så de "lyste opp" gjennom foundationen) og for rosa farge på leppene..

kunne godt tenke meg litt hjelp på den fronten en dag nå.. (for jeg har ikke kjøpt meg noe ny sminke eller sminket meg med særlig mer enn mascara, lip-gloss og litt pudder de siste to årene, så det hadde vært gøy å få noen nye tips om festsminke, nye farger osv)

noen som har et bra tips? jeg har ingenting i mot å betale litt dersom jeg får skikkelig bra hjelp..

Skrevet

jojobing:

Her i Oslo ser jeg ofte at parfymerier har besøk av folk fra make-up fimaene. Det er gjerne i forbindelse med lansering av nye produkter, og man kan da få lagt make-up (er litt usikker på om det er helt gratis, eller om man må kjøpe et produkt for å få lagt make-up. Det varierer sikkert litt også)

Vet at parfymeriet på Glasmagasinet og Gimle Parfymeri har dette av og til.

Skrevet

Mange parfymerier har ofte sminkør på besøk av og til som sminker deg gratis. Antakelig litt mer proffe en Bodyshop vil jeg tro. Ser stadig vekk at de annonsere det.

Skrevet

Takk for svarene :D

Holder meg unna bodyshop tror jeg :roll:

Hudpleiesalonger har kanskje noe sånt? Får ta en ringerunde tror jeg :)

Skrevet

Parfymelle har hudpleiesalaonger rundt omkring der du både kan få lagt sminke og få veiledning i å gjøre det selv. Fant det nettopp ut på www.parfymelle.no

Skrevet

jeg var på parfymeriet på glasmagasinet og ble "lurt" til å bli sminket... jeg så HELT jævlig ut!!! lilla leppestift -lekkert til gule tenner ja!-, og helt kølsvarte øyne -kjempeflott når man har litt tunge øyelokk og ikke verdens største dådyrøyne-, og dette var midt på dagen... folk stoppa opp og så på, jeg visste jo ikke hvordan jeg så ut, og da jeg fikk se i speilet etterpå visste jeg ikke hvordan jeg skulle tørre å reise hjem...

og dette var det en såkalt proff fra et av de store sminkefirmaene som gjorde!

jeg bikotter parfymeri-avdelingen den dag i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...