Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååååh... Er så lykkelig for tiden.. Jeg er kjempe forelsket i en ny mann. Det er så herlig.. Mne synes det har gått altfor fort. Er jo bare under 2 måneder siden jeg ble singel etter et langt forhold.. Men det var ikke skikkelig forhold de siste 8 månedene..

Men nå har jeg altså truffet en ny og ha sendt mange meldinger med i ca 1 måned.. Lenge siden jeg har hatt sommerfugler i magen hver gang jeg får melding på tlf.. Jeg får ikke nok av denne mannen... Tenker på han hele tiden og ser han for meg hele tiden. Men det eneste som er negativt er at jeg vet ikke om det blir noe.. Har ikke snakket med han om det.. Han var på besøk hos meg tidligere i dag. Det var kjempe koselig, pratet om alt mellom himmel og jord. Han er en person som jeg har lyst å fortelle alt til. Men er redd jeg skremmer han vekk då, så tar det rolig i begynnelsen.. Men vi har verken klemt hverandre eller noe annet.. Han er litt beskjeden så jeg vet ikke om han vil eller ikke.. Jeg vil liksom ikke hive meg over han heller.. Hehe.. Det merkeligste er at han er 2 år yngre enn meg.. Jeg har alltid falt for mannfolk som er eldre enn meg... Har aldri vært i seriøst forhold med noen på min egen alder en gang.. Uff... Skal leve lenge på denne herlige følelsen ihvertfall.. :)

Måtte bare fortelle det til noen.. :) :love:

Videoannonse
Annonse
Gjest hikrito
Skrevet

Så koselig! :klemmer: å være forelsket er den deiligeste følelsen i verden..

Litt synd når du ikke vet om den er gjensidig, men herlig uansett!

Hva tenker du om at han er 2 år yngre? At det føles rart, siden du ikke har pleid å falle for yngre?

Selv har jeg bare god erfaring med dette. Min er også 2 år yngre, og vi har vert sammen i 2 år nå (jeg er 21, han 19). Han er tross alderen den mest modne mannen/gutten jeg har vert sammen med. Så ikke la alder holde deg igjen hvertfall ;)

Nå vet jeg jo ikke hvor gammel du er, men alderen gjevner seg jo ut etterhvert uansett..

Om ikke du syns alderen spiller noen rolle, så kan det jo være at han holder igjen, fordi han kanskje heller ikke er vant til å falle for eldre jenter/damer?

Gi han litt tid du, sjarmer han i senk, så skal du se at du har han på kroken om ikke så alt for lenge ;)

Skrevet

Lev på følelsen og bare kos deg glugg ihjæl! :klemmer:

Gjest Gjest_Ronja_*
Skrevet

Aww. Så deilig! Jeg fikk hvertfall kjempe lyst til å ta tak i kjæresten min å gjøre oss nyforelsket igjen. Tror jeg får løpe å overfalle han nå og få det sånn!!!

:gresskar:

Skrevet
Ååååh... Er så lykkelig for tiden.. Jeg er kjempe forelsket i en ny mann. Det er så herlig.. Mne synes det har gått altfor fort. Er jo bare under 2 måneder siden jeg ble singel etter et langt forhold.. Men det var ikke skikkelig forhold de siste 8 månedene..

Men nå har jeg altså truffet en ny og ha sendt mange meldinger med i ca 1 måned.. Lenge siden jeg har hatt sommerfugler i magen hver gang jeg får melding på tlf.. Jeg får ikke nok av denne mannen... Tenker på han hele tiden og ser han for meg hele tiden. Men det eneste som er negativt er at jeg vet ikke om det blir noe.. Har ikke snakket med han om det.. Han var på besøk hos meg tidligere i dag. Det var kjempe koselig, pratet om alt mellom himmel og jord. Han er en person som jeg har lyst å fortelle alt til. Men er redd jeg skremmer han vekk då, så tar det rolig i begynnelsen.. Men vi har verken klemt hverandre eller noe annet.. Han er litt beskjeden så jeg vet ikke om han vil eller ikke.. Jeg vil liksom ikke hive meg over han heller.. Hehe.. Det merkeligste er at han er 2 år yngre enn meg.. Jeg har alltid falt for mannfolk som er eldre enn meg... Har aldri vært i seriøst forhold med noen på min egen alder en gang.. Uff... Skal leve lenge på denne herlige følelsen ihvertfall.. :)

Måtte bare fortelle det til noen.. :) :love:

Når jeg traff han første gang trodde jeg han var minst 25.. Men fant ut at han "bare" er 20. Jeg er selv 22.. Han er kjempe moden for aldreren og ser ikke ut som om han er 20. Han har vært i forhold med en som er eldre enn han før, men det er en stund siden. Det er en kjempe herlig følelse jeg går rundt med.. :) Tenkte jeg skulle la det gå lit lengre tid så invitere han på middag og spørre han hva han vil med dette.. Om han bare er ute etter vennskap eller mer.. Uansett hva han er ute etter så blir jeg glad for å ha han i livet mitt. Herligere mann enn han har jeg aldri møtt før.. :)

Skrevet
Aww. Så deilig! Jeg fikk hvertfall kjempe lyst til å ta tak i kjæresten min å gjøre oss nyforelsket igjen. Tror jeg får løpe å overfalle han nå og få det sånn!!!

:gresskar:

Gjør det.. :) Er virkleig kjempe herlig... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...