Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Noen som har erfaring fra flytting fra en del av landet til den andre? Syntes det er så mange fine områder her til lands..men usikker på hvordan en som er vant til "bylivet" trives på bygda? Akuratt nå er det jo drømmen...men hvordan er det i rtealiteten? Erfaringer? -Hvor ville du bodd om du måtte flytte?!
Filur Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Gjøvik! (ref: min Gjøviktråd litt lengre nedi her) Driver å tenker på det samme om dagen, så det blir spennede å lese svar. Har vokst opp i bygd og flyttet til by. Foretrekker absolutt sistnevnte. Men prøver å ha et åpent sinn nå, og heller tenke at det er bygda jeg vokste opp i det er noe galt med, ikke bygder generelt.
AnetteR Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Gjorde det som student, og ble værende igjen. Men det blir jo litt annerledes, da har man jo en mål og mening med å flytte, og det er veldig lett å få et stort nettverk. Trur ikke jeg kunne tenkt meg det i dag. Men har alltid hatt en liten drøm om å bo langs oslofjorden - sandefjord eller kristiansand. Men i dag ville jeg aldri flyttet til et sted vi ikke har tilknytning til.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Drømmen min er en rolig plass vet et tjern..gjerne helt inners i en blindvei hvor ingen biler eller folk kommer forbi.. Men samtidig ønsker jeg at det skal være et sentrum utenfor denne plassen (trenger ikke være stooort, men noe må man ha der.. samtidig mulighet for jobb). Jeg drømmer om grusveier, litt avstand fra naboene (ikke sånn tett i tett vi har her på "min" kant av landet..) og mulighet for å ha hunder løs på tomta uten at noen blir forstyrret om de skulle løpe et stykke eller bjeffe litt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå