Gå til innhold

Den store singeltråden

Gjest Prinsæssa

Anbefalte innlegg

Haha - bra initiativ Gregers - når er så den store KG-festen? ;)

--------------------------------------------------------------------------------

Det er absolutt hver helg det. Send meg derfor en pm for bindende påmelding. Ta gjerne med venninnene dine også. Og søstrene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Singellivet! Endelig.

Jeg håper det vil fylles med mye moro og flere kjekkaser, og håper det er lenge til den rette dukker opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kun 18, og jeg hater å være singel! :glare:

Jeg er en person som trenger mye kjærlighet, og jeg har mye å gi. Vil ikke date mange gutter- drømmer om å ha en, og være i et langvarig forhold.

Mulig det høres rart ut for andre, men jeg har alltid hatt lyst til å være i et skikkelig forhold, ikke disse tåpelige "forholdene" som ikke varer lenger enn 2 mnd.

Egentlig burde jeg vel være fornøyd, jeg får mye oppmerksomhet fra gutter når jeg er ute- og har ikke noe som helst problemer med å finne noen på fest, men det virker ikke som noen er interessert i noe forhold. Og det er ikke slik jeg ønsker å ha det..

Endret av TinaM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prinsæssa

Den store festen er hver helg, det er jo fint i teorien - litt sånn samme tankegang som at "i dag er den første dagen i resten av ditt liv". Hva vil du gjøre med den?

Smile, le og kose meg, svarer jeg - og så vil det nok avhenge av dagsform og humør, blant annet, hva det innebærer :)

Prescence! Du burde vel være flink til å leve i nå'et!? Kanskje du har noen historier å fortelle fra helga?

TinaM - det høres ikke rart ut - det er der du er nå - og jeg kjenner også igjen mange tanker du har - jeg er også en person som har mye å gi. Men jeg tror jeg har funnet et sted nå der jeg er mer trygg i meg selv - og da blir det også enklere å "være" på begge sidene. Hvis noen skjønner hva jeg mener...

Og andungen - jeg skjønner hvor du er også - masse lykke til i jakten på godfølelsen og fyren du er betatt av - hold oss for all del oppdatert med begge deler! Trening er en veldig god start til å føle seg bedre generelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel litt ann på hvor gammel man er også.. Kanskje ikke like kult å være singel over 30 år, sammenlignet med å være singel og i begynnelsen av 20 årene...

Hei :-)

Det er noe i det hvor man er i livet. Jeg har vært singel nå i over 2 år, og syntes vel det er flere stunder som er litt stusselige enn det er lystbetonte, men så er jeg også 42 med både små og store barn, som jeg også prioriterer...

Så, for min del, jeg ser at singellivet har en verdi, i alle fall for en stund, men hadde nok foretrukket og tryffet Henne snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel litt ann på hvor gammel man er også.. Kanskje ikke like kult å være singel over 30 år, sammenlignet med å være singel og i begynnelsen av 20 årene...

Jeg er 40 og det gikk akkurat opp for meg at jeg har vært singel over et år nå. herlig! Har ikke savnet noen å dele bo med i et eneste minutt. sitter faktisk stadig å nyter at det er stille og fredelig. ingen som maser om oppmerksomhet.

Er syk i dag, og har lest alle trådene her, og i forundring over mye av det folk plages med, slo det meg at jeg egentlig bare har vært på to dater i hele mitt liv. En for ca 20 år siden, og en i fjor. I mellomtiden har jeg hatt to samboerskap og et lengere useriøst forhold. Ingen av disse ble innledet av noe jeg ville karakterisert som dating. 'eller har jeg misforstått hva dating er (avtalt formell møte hvor poenget er å gjøre noe sammen med tanke på å kanskje bli et par senere). korriger meg om jeg tar feil.

Så til det jeg lurer på;

hva merer folk når de sier de "er begynt å date"? ikke sånn med en spesifikk, men generelt, høres det ut for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Prinsæssa!

Jeg prøver alt jeg klarer å leve i nuet og sette pris på guttene som er rundt meg, og jeg må jobbe med meg selv for ikke å henge meg opp i en spesifikk person som ikke er interessert! De finnes jo flere fisk i havet, og det er dumt å begrense seg til noen man ikke kjenner noe særlig godt uansett. Etter å ha vært i forhold i mange år, merker man hvor utrolig kresen man blir, og mange færre virker søte enn da jeg var i forhold! håpløst, haha! Jeg blir veldig tilbakeholden med å sende ut sjekkesignaler, fordi plutselig betyr de mer, og man risikerer avvisning! Men jeg må ta meg sammen og tørre å flørte - for jeg har kjempelyst på et par dater! Komme inn i det igjen!

Skal huske på å prøve å holde tråden i live om noe gøy skulle skje!

Hva med deg da prinsesse, har du noen gode historier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prinsæssa

Hei Prescence! Hihi, jeg kjenner meg godt igjen at man blir mer kresen etter å ha gått ut av et forhold, eller i hvert fall mer bevisst på hva man vil ha - og ikke vil ha. Samtidig kjenner jeg meg overhode ikke igjen i at mange færre virker søte! Selv har jeg nok stengt det aspektet ved folk ute mens jeg har vært i forhold, mens nå er det åpnet igjen, og plutselig kryr det av søte mannfolk over alt, på bussen, på butikken, på treningssenteret, på gata. Morro, morro :fnise:

Til Tyren og gjest så ser jeg absolutt at alder kan spille en rolle for hvordan man opplever både seg selv andre og situasjoner man kommer opp i. Livet, generelt. Selv synes jeg vel egentlig at alderen har medført at jeg er mye tryggere på meg selv og hvem jeg er, så sånn sett er det bare positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Prescence! Hihi, jeg kjenner meg godt igjen at man blir mer kresen etter å ha gått ut av et forhold, eller i hvert fall mer bevisst på hva man vil ha - og ikke vil ha. Samtidig kjenner jeg meg overhode ikke igjen i at mange færre virker søte! Selv har jeg nok stengt det aspektet ved folk ute mens jeg har vært i forhold, mens nå er det åpnet igjen, og plutselig kryr det av søte mannfolk over alt, på bussen, på butikken, på treningssenteret, på gata. Morro, morro :fnise:

Til Tyren og gjest så ser jeg absolutt at alder kan spille en rolle for hvordan man opplever både seg selv andre og situasjoner man kommer opp i. Livet, generelt. Selv synes jeg vel egentlig at alderen har medført at jeg er mye tryggere på meg selv og hvem jeg er, så sånn sett er det bare positivt :)

Yes, sånn har jeg det også, kjekke gutter og menn overalt jo! :danse:

Men, bare for et halvt år siden var jeg der at det var ingen som var kjekk. Ting snur fort. Jeg nyter det så lenge det varer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt klart forbi det stadiet hvor jeg kaller en mann "kjekk" :fnise: men jeg husker en tid det var veeeeldig viktig.

Jeg ser etter andre ting, og blir uhyre sjelden fengslet av et utseende.

I tillegg har jeg ikke tro på nettgreiene, etter et par kanskje litt halvhjertede forsøk for noen år tilbake - jeg er nok litt mer avhengig av en annen slags tilnærming, et møte, et helhetsinntrykk. Noen argumenterte en gang med at man på nettet i hvert fall kunne sile ut de som ikke passet, men folk juger jo over en lav sko, så jeg ser ikke helt det poenget. Og jo, folkens - bilder lyver, de og :ler:

Men - jeg har det bedre enn noensinne, og dukker det opp en mann som duger skal jeg helt klart vurdere det, men i mellomtiden har jeg det fint.

Har ingen spesielle kriterier. Vel, jo, noen helt konkrete som at han skal være ikke-røyker og sånt, men jeg mener, jeg har ikke laget meg en illusjon/urealistisk forestilling og en lang kravliste hvor alt skal stemme. Jeg tror at man i møte med en som passer, finner veier man ikke så før.

Singellivet er deilig på mange måter. Jeg tror kanskje jeg ville vurdert særbo hvis jeg skal inngå et seriøst forhold igjen. Men hvem vet? Kommer an på hvem som dukker opp :) (og hvor mange unger han har, hehe...)

Innrømmer at jeg synes menn med stort ego og enormt behov for å sjekke opp damer på utesteder i helgene er ganske turn off... ergo er det ikke den arenaen jeg er mest tilgjengelig på, da er jeg ute med jentene og ikke på sjekkern. Tror mer på små tilfeldigheter og timing og treffe nye folk via venner/jobb etc.

Vel, Gregers - i morgen er det fredag - what's in store? :sjarmor:

Fest i singeltråden...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt klart forbi det stadiet hvor jeg kaller en mann "kjekk" :fnise: men jeg husker en tid det var veeeeldig viktig.

For meg er vel det å si at en mann er kjekk, det samme som å si kul, morsom, pen, what ever. Det er jo forskjellig hva som gjør at man liker noen bedre enn andre. Av og til er det at vedkommende har en herlig humor, et sjarmerende smil eller noe annet. Kjekk er ikke ensbetydende med 185 høy, mørk og pen. Kort oppsummert; kjekk er en samlebetegnelse, og kan være så mangt!

Oi, det var dagens forsvar av ordet kjekk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklaaaager :ler:

Vi legger sikkert bare noe ulikt i det. For meg er kjekk et ord som forsvant etter ungdomsskolen, hvor vi var helt "ååå, han derre vokalisten i *navnet på et boyband* er så kjekk assa!" :ler:

Det finnes kjekke menn, selvfølgelig, men nå bruker jeg bare helt andre ord. Flott om menn som er flotte å se på, sjarmerende, karismatisk, tiltrekkende, osv.

George Clooney er kjekk. Det skal han ha.

Sexy er et ord jeg bruker lite, det er forbundet med handling for meg, eller et blikk, et smil, eller noe en person viser - i mine øyne er man ikke sexy på et bilde, det må være noe mer der for at jeg skal kunne si det om noen.

Ahhh, dette var jaggu materiale å drømme seg bort i :ler:

Eksempler på kjekke menn, Emile, har du noen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du utfordrer meg nå! :ler: La meg se...

*Jack Black (hehe, måtte ta en som ikke var megakjekk først, for å vise at humor slår an! :ler:)

Men du, kanskje jeg bare skal innrømme det først som sist, at jeg er litt på fjortisstadiet for tida; åh, han var bare såå kjekk assa! Kan jeg unnskylde meg med fem års avstengthet? :fnise:

Nei, skal vi se, det må da være flere:

*Lost-stjernene - sukk!

*Clooney ja, og han andre gammeln...Pierce Brosnan(?)

*Bruce Springsteen(han syntes jeg var stygg da jeg var yngre, han var jo så mann liksom! Da var det bedre med sånne Duran Duran-gutter og sånt)

*Trond Espen Seim syntes jeg var utrolig hot før, men nå..synes han virker litt teit, og det trekker ned.

Nei, Amorina, jeg kommer visst ikke på flere i farta, jeg. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg unnskylde meg med fem års avstengthet?

Whatever you need :fnise:

*Clooney ja, og han andre gammeln...Pierce Brosnan?

Han andre gammeln???? :hakeslepp:

Hvor gammel er du, jente?

Ok, til og med jeg som har vært forelsket i Pierce siden han var Remington Steele (og ja, jeg var egentlig altfor ung da, men min bestemor blåste i hva jeg fikk se på TV sent på kvelden :fnise:) må innrømme at han drar på åra, men han er da en flott fyr, det er i grunnen Sean Connery og en del av de gutta der og, men på en veldig distansert måte. Med andre ord, fin på avstand.

Han Lostfyren er til å dævve av... jeg må innrømme det. Han er helt skjønn. Matthew Fox hadde ikke trengt å trygle lenge. Men noe av det er at han har kone og barn og har hatt det lenge, altså at han er den stødige typen... finnes det noe mer sexy enn en mann som ser bra ut og som ikke har skjønt det selv?! Sjelden vare, dessverre.

Enig, Bruce har helt klart en appell, og det er vitaliteten, han har en energi som er helt herlig. Var på konserten i sommer, og wow... en mann med livslyst; jatakk. Han ser bra ut for alderen, fin form og alt. Han har Clinton-effekten - en karisma som kommer et par meter i forveien.

Jack Black, den har jeg mer problemer med... likte ham i The Holiday, men... tja.

Jeg er en sucker for menn som Jon Stewart - smarte, og med familieverdiene i orden. Klare prioriteringer.

Hm, hvem flere.

Å, jeg kan avsløre en helt uventet, utrolig pinlig greie jeg har... han derre unge KrF-miljøministeren for noen år siden... hva het han... i hvert fall, han hadde et eller annet jeg synes var til å spise opp, så ham i et intervju som ikke hadde med politikk å gjøre, han virket bare utrolig søt. Skikkelig en sånn fyr jeg ville vært dødelig forelsket i på ungdomsskolen :fnise:

Det står helt stille her... lurer på om jeg må scanne noen sladreblader for å finne noen :fnise:

åpen invitasjon til blinddate lørdag klokka 13, så til helgen har du virkelig muligheter til å menge deg med fiffen.

Fiffen, faktisk... akkurat :fnise: Flottings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prinsæssa

:fnise:

Slå dere løs jenter. Jeg leste de første "er-det-lov-til-å-snakke-om-at-en-mann-er-kjekk"-innleggene og vurderte å skrive noe om at det er gøy å observere folk på t-banen, fordi menn kan være søte (som jeg brukte, jeg ser at menn kanskje ikke vil like å bli kalt det) på så mange forskjellige måter, det kan godt være et blikk, en ubevisst greie de gjør, hvordan de behandler den de reiser sammen med, hvordan man ser at de tenker, eller, ja, masse. Artig er det i alle fall. Og jada, det er mange som bare er "kjekke" også...

Når det gjelder hunks, så må jeg vel innrømme at Lost-hunken - som i mine øyne ikke er Matthew Fox, men Josh Holloway. Altså..... Det er sjelden jeg får drømmeblikk i øynene og sikkel renner nedover munnvikene, men... Jeg sier bare ja takk, any day :fnise:

Krf-miljøminister Amorina?? What? Her tror jeg vi trenger en bildelink ass....

Og så må jeg jo si at det frister helt enormt å være med på en blinddate lørdag formiddag sammen med hele "fiffen" ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her

:sjenert:

(det jeg fant ut i ettertid var at han er snørr lik eksen min :fnise: men så skal det også sies at det var jo ikke utseendet hans jeg hadde problemer med heller :fnise:)

Vel, ingen er perfekte :sjenert:

Holder fortsatt en knapp på Fox, jeg da, mer ujålete. Holloway er mer sånn jeg nok ville synes var "ååå, så kjekk" på ungdomsskolen, en typisk kjekkas. Det kjeder meg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prinsæssa

Det er jo forsåvidt veldig bra at vi ikke har prikk lik smak Amorina :fnise: Jeg ser det motsatte, nemlig at han KrF-duden ser litt kjedelig ut, selv om jeg ser at han har "noe". Hehe...

Og i singellivets ånd så er det jo fredag - om ikke akkurat ut-og-finne-noen-på-byen-modus, så kan det jo i hvert fall hende at det skjer noe gøy.

Plans, people?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du - det er et bilde tatt i anledning ministerposten... det var kanskje litt mye å vente han skulle se annet enn kjedelig ut på det, eller?! :fnise:

Jeg så ham som sagt i et intervju på TV, laid back i andre klær, og da var han en søt fyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt komisk at du likte han Krf'eren, Amorina! Han så da bedre ut på bildet i linken, enn hvordan jeg husker han. Kanskje en sånn type som kommer seg med årene? ;)

Planer ja, i kveld skal jeg bedøves med en halv flaske vin, det holder i massevis. ;) I morgen er det singelfest...litt spent på det.

Mest lyst har jeg til å sitte og holde i hånda til en fyr jeg møtte forrige helg :sjenert: ...men han er langt borte vekk. På ferie altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...