Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hei mannfolk å damer som leser her inne, jeg lurer litt på en ting, er kansje dumt men lov å prøve seg,

jeg har mange venner inne på shatte kanlaer, er der bare for vanlig snakk. sambo vet om det, så er ikke noe hemelig,,, men jeg har tenkt litt, er så veldig mange mannfolk der, sikkert damer å,

de sier at de for for lite sex i værdagen å savner det, da spør jeg, hva er lite sex, to . tre ganger i uken er lite er det svare jeg pleier å få.

så da er de ute etter en elskerine, noe som jeg er i mot, gir ikke noe rett å ha sex ute når en har en hjeme,

men er er det jeg lurer på,folk sier at noemalt sexliv er to til tre ganger i uka,

men hos meg, kan det være en gang i uka + mere, ellers kan vi ha en gang i mnd, men så da er jeg utnormal da hehe,

snakket med sambo om det, å han trivest med det live vi har, vi skal gjøre det når vi har lyst sier han, ikke at det skal være plikt,

der er jeg helt enig da,. så hva er deres menig der ute hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går opp og ned i alle forhold :)

Det viktigste er at dere begge trives slik dere har det :)

Skrevet

Her hjemme er det normalt med alt fra to ganger i måneden til fire ganger i uka. Det kommer helt an på det :D

Noen klarer ikke leve med mindre enn 3-4 ganger i uken, mens noen syns ikke sex er viktig i det hele tatt men har det allikevel supert sammen. Så det er veldig individuelt.

Så lenge du og kjæresten er fornøyde med hvordan dere lever livet sammen så er det det viktigste. Ikke tenk så mye på hva andre mener og tror.

Tror du forresten alle de som sier de er så hungrige på sex snakker sant? Det tror ikke jeg.

Jeg tror samfunnet i dag har skapt et forvrengt syn på og forhold til sex. At sex er det viktigste i et forhold, at om sexlivet ike er bra så gjenspeilier det hele forholdet.

Det stemmer ikke på forholdet til meg og min mann i alle fall.

Og det skal også sies at nå, etter ti år sammen er sexen blitt bedre enn den noen gang har vært :D

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Det beste er når man kan gjøre det når man har lyst og har en partner med samme behov som en selv. Å gjøre det 4 ganger i uken fordi at det liksom er normalen, og ikke fordi man har lyst blir helt feil. Den seksuelle frigjøringen kom jo fordi vi skulle kunne ha den sexen vi ville og når vi ville uten at noen ble uglesett og sett på som unormal. Idag er kanskje trenden gått dit hen at de som av og til ikke har lyst er unormal for sex skal vi ha lyst på hele tiden, satt på spissen.

Hovedpoenget som jeg ser det er å finne en partner som har like mye lyst som en selv, uten å legge andres normer til grunn for hvor ofte man skal ha sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...