Gjest Carina og Elin Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Vi tenker å ta oss en tur til syden i høstferien, men er usikre på hvor. Vi søker etter uteliv, sol og varme, fin badestrand og hyggelige omgivelser og mennesker. Det står mellom Tamaimo Tropical i Los Gigantes, Spania eller Melissa Garden i Kemer, Tyrkia. Noen som har vært der og kan si oss om det er verdt det? MVH. Elin og Carina på begge 18 år, som er ganske ferske i dette.. Håper på positiv tilbakemelding
Aries86 Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Jeg var i Los Gigantes (Tenerife ikke sant??) når jeg var 14, og syns det var helt forferdelig kjedelig der...men det kan jo ha endret seg på disse årene... I Kemer har jeg vært 3 ganger, og der har jeg alltid hatt det veldig gøy!! Både med familie og venner! Lykke til på tur!
såpedispenser Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Vi tenker å ta oss en tur til syden i høstferien, men er usikre på hvor. Vi søker etter uteliv, sol og varme, fin badestrand og hyggelige omgivelser og mennesker. Det står mellom Tamaimo Tropical i Los Gigantes, Spania eller Melissa Garden i Kemer, Tyrkia. Noen som har vært der og kan si oss om det er verdt det? MVH. Elin og Carina på begge 18 år, som er ganske ferske i dette.. Håper på positiv tilbakemelding Jeg har vært på Tenerife mange ganger, bla. også i Los Gigantes. Los Gigantes er et lite og veldig rolig sted (var der senest i fjor)... og passer helt sikkert ikke for to unge jenter som dere. Lite liv og røre der kan du si... Kemer vet jeg desverre ikke noe om.
Bestemor Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Har vært på begge plassene. Los Gigantes er et lite rolig sted. Ikke mye uteliv der,men et flott sted for å slappe av på. Kemer er flott. Der har dere mere å velge i når det gjelder uteliv å den slags. Maten på restaurant i Tyrkia er veldig god,syns jeg. Opplevde aldri å få noe som jeg ikke syntes var godt.
Beast Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 (endret) Valencia i Spania er en fantastisk by, både for kultur, historie og badeliv! Stranda der en nydelig og diger. Det er en gammel kirke der med masse historie. Ikke langt fra kirken ligger et keramikmuseum som absolutt er verdt turen. Og litt utenfor sentrum kan du finne teknisk museum, museum for moderne kunst, IMAX kino, og Oceanografic, som er en gedigen marinapark med alt fra delfiner og haier, til belugaer, pingviner og sjøløver. Rundt hele sentrum går et uttørket elveleie som har blitt transformert til en enorm park, og ikke langt ifra byens Opera (som også er verdt å få med seg) ligger en diger statue av Gulliver som barna kan klatre på. Foruten dette er det eksklusive viftebutikker, koselige resturanter og tapasbarer, både busser og metro til alt som er verdt å få med seg, samt store shoppingsentere for shopoholikerne. Det skal sies at ikke alle der snakker engelsk, men da jeg var der opplevde jeg lokalbefolkningen som både trivelig og behjelpelige, og man kom langt med noen enkle spanske gloser, håndbevegelser, kroppsspråk og et smil. Endret 27. august 2008 av Beast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå