Gjest himmelfall Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Lurer på det som tittelen sier. Er selv i et forhold som for tiden stjeler mer energi fra meg og min enn det gir oss energi. Og det høres ut som om mange andre også har det slik. Er sensommeren/høsten sesong for brudd og helvete?? Har to andre forhold bak meg. Disse ble det ende på i august og i september. Kan hende alt er tilfeldig. Hører mange som frir også i disse dager :D
Gjest Gjest_hmmm_* Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Hmmm tenke, tenke... Hva har jeg lagt merke til? Med min forrige ble det slutt i mai. Med han før der så var det i februar? sånn ca hvertfall. Det skranter litt mellom en venninne av meg og samboeren, men det har det gjort i et halvt år... men nå nærmer det seg slutten vil jeg tippe? Et annet vennepar av meg og sambo gjorde det slutt i mai/juni. Men jeg vet ikke om noen av våre vennepar sliter egentlig. Sånn får man jo nesten ikke vite før for det er over. Men den foreløpige konklusjonen min er at vår/tidlig sommer er høy sesong. Det er jo når august kommer at man faktisk vil ha kjæreste?! Meg og sambo sliter ikke p.t
Leo Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Statistikken er vel ganske klar på at det er flere registrerte samlivsbrudd etter høytider og ferier som f.eks. jul og sommer enn det er resten av året.
Lille Lea Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Som jeg skulle sagt det selv. Her ble det slutt i juli! Vet om to andre par som har gjort det slutt for kort tid siden..
Suzy Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 For min del har jeg alltid innledet forhold på høstparten....
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 De som ikke skiller seg i løpet av høsten gjør det aldri.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 For min del har jeg alltid innledet forhold på høstparten.... Jaså, ja. Stjeler andres menn, hva?
Alice Ayres Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Er vel ikke så rart at forhold går føyken på tampen av feriesesongen. Enten man har tilbragt ferien i firemannstelt fyllt av grillos, krampekost seg i Syden eller sammen med ymse perifere familiemedlemmer, kan det vel sies at dette ikke akkurat hjelper på frynsete forhold.
Gjest Nishiki Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 Er vel ikke så rart at forhold går føyken på tampen av feriesesongen. Enten man har tilbragt ferien i firemannstelt fyllt av grillos, krampekost seg i Syden eller sammen med ymse perifere familiemedlemmer, kan det vel sies at dette ikke akkurat hjelper på frynsete forhold. Og når man endelig får pakket sammen teltet, sendt svigermor hjem og tørket opp gubben etter fjortendager på flatfylla i Syden kommer man hjem til hverdag og "hjemmehygge". Etter å ha brukt våren til å bygge opp enorme forventninger til sommeren, og den magiske virkning den skal ha på forholdet tror jeg en del får et trøkk i trynet når de oppdager at det skulle mer til en fint vær for å få gubben til å kaste de skitne boxerne til vask selv.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #10 Skrevet 27. august 2008 Når han ikke gidder å ha meg med på grillparty og går på stranden alene kan han ha det så godt. Nå er høsten her ja....sommeren varte ikke evig, selv ikke for de som trodde det.
Gjest New Dawn Skrevet 27. august 2008 #11 Skrevet 27. august 2008 Ja, som Leo sier så viser alle statistikker at de fleste samlivsbrudd skjer etter "koselige" ferier og høytider Vi har det så altfor travelt i hverdagen, så når det endelig blir litt fritid for oss så takler vi ikke så veldig godt å gå "oppå" hverandre ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå