Gå til innhold

Avstand en stund?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

Hei!

Har en krise i samboerforholdet som har vart i 8 år. Vi finner ikke ut av det fordi vi har en del uenigheter. ( som jeg mener vi kunne løst om vi virkelig ville ).

Men jeg kan ikke tvinge han, jeg er helt knust, men prøver å beherske meg ovenfor han. Ingen som vil ta tilbake en hylende dame regner jeg med..

Problemet er at all familien min bor i en annen by(min hjemby ) slik at jeg bør flytte dit for å få den støtten jeg kommer til å trenge. Jeg vet ikke om vi kommer til å jobbe med forholdet, jeg håper det. Tror dere det er mulig/lurt å være fra hverandre og møtes i helger og se om vi finner tilbake til det vi hadde? Jeg tenker da for eksempel et halvt års perspektiv eller noe.

Noen erfaringer med dette?

Nina:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at går man først fra hverandre (fordi en eller begge er lei og trenger "luft"), er det lett for at minst den ene treffer en annen som h*n roter seg opp med. Dette skjedde med oss, og vi fikk enda mer problemer å ordne opp i.

Det kan selvsagt gå den veien også at man savner hverandre og lengter tilbake til det man hadde. Men så lenge man vet at man har den andre der hvis man vil, så klarer man ikke å savne det på samme måten. Det gjør man først hvis man tror man har mistet det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...