Gå til innhold

sosialisering på kg

Fremhevede innlegg

Gjest fast bruker
Skrevet

eg legger merke til at mange klikker seg her på kg. mye internhumor etc. synes det virker så kosleg. eg får ikkje kontakt med noen på samme måten. Er det mest i dagbøker det skjer kanskje? eg har ikkje dagbok. Er det det som skal til?

Videoannonse
Annonse
Gjest RuskeSara
Skrevet
eg legger merke til at mange klikker seg her på kg. mye internhumor etc. synes det virker så kosleg. eg får ikkje kontakt med noen på samme måten. Er det mest i dagbøker det skjer kanskje? eg har ikkje dagbok. Er det det som skal til?

Det er vel kanskje lettere å holde kontakt med andre brukere via en dagbok ja. Når man bare skriver konkrete innlegg, så blir det jo stort sett det man får tilbakemelding på også.

Men husk, som i de fleste andre sosiale sammenhenger er det viktig med to-veis kommunikasjon! Dersom du ønsker kontakt med andre brukere, og besøk i dagboka di, så er det viktig å holde kontakten med andre brukere gjennom deres dagbøker også. Man må gi litt, for å få litt.

Lag deg en egen dagbok du, så skal jeg komme og hilse på :jepp:

Lykke til!

Skrevet

Det er litt som på en stor skole eller arbeidsplass - det virker som om "alle" kjenner hverandre og har en intern tone. I virkeligheten er det nok mange som ikke "kjenner" noen her inne, men det er klart det er mulig hvis man vil. Som RuskeSara sier - skriv i andres dagtbøker, få din egen, ta kontakt med noen du føler du har noe felles med. :)

Skrevet

Send PM, skriv i andres dagbøker og bli med på treff - da blir du kjent.

Gjest StoreSky
Skrevet

Cluet er dagbøker ja.... For i de vanlige trådene er det konkrete ting som diskuteres.

Mens dagbøkene tar nok litt av til tider! :ler:

..Og husk, du må gjerne skrive noen ord i andres dagbøker først, litt etter prinsippet å presentere seg, vise interesse, etc.

:)

Skrevet

Det åpnet seg en helt ny verden på KG for meg etter at jeg startet dagbok.

I begynnelsen var jeg bare innom diverse tråder og leste mer enn jeg skrev. Jeg også la merke til tonen mellom enkelte brukere og lurte på om det var folk som kjente hverandre i virkeligheten.

Tror nok ikke det er så mange som "kjenner hverandre" som du tror. Selv har jeg kanskje bare 2 jeg føler jeg "kjenner", men har god kontakt med 6-8 stykker.

Start dagbok, og vips får du besøk. Legg igjen et ord eller to i andres dagbøker, og plutselig har du faste mennesker du følger hver dag. Det er i alle fall min erfaring.

Skrevet

Det er på grunn av dagboka jeg har fått "venner" her inne også. Og disse har man selvfølgelig en løsere tone med enn andre. PM funker også fint til privat kommunikasjon om man ikke gidder å starte dagbok.

Det tok forresten ganske lang tid før jeg følte meg hjemme her også, men nå har jeg vært her i fem år eller noe sånt. Det er ikke dermed sagt at jeg synes jeg "kjenner" mer enn en håndfull personer.

Skrevet

KG-treff er en fin måte å bli kjent med andre brukere på - hvis du tør. Ellers er dagbøker den klart beste måten å sosialisere på. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...