Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Jeg har opplevd to typer orgasme ved klitorisstimulering. Den ene, som jeg dog kun har opplevd en gang, kjentes ut som en varm sol som spredte seg utover området rundt klitoris og eksploderte mer eller mindre med nytelsespiler som ble sendt i toppen av hodet og ned i ben og armer og tilbake igjen. Varm og deilig. Helt fantastisk. Den andre er den jeg bruker å få, og den er på en måte en mer overfladisk plassert orgasme, om man kan si det sånn. Den er sentrert på klitoris, evt litt over. Denne fortoner seg mest i nedre mageregion. Altså ikke noe særlig utstrekning foruten i det området. Ganske langt fra opplevelsen med den første typen orgasme. Deilig, varm og utladene. Når det gjelder orgasme ved kun penetrering har jeg ikke opplevd dette. Men jeg har funnet en ny partner nå som jeg tenner utrolig mye mer på enn min forrige merker jeg. Under samleie har jeg nesten konstant en eller annen form for sammentrekning i kjeden som er skikkelig godt, men ikke orgastisk. Disse sammentrekningene kan både være dype, og mer eller mindre overfladiske. De dype er skikkelig gode og jeg blir skikkelig sliten av det. Noen ganger er det å ha samleie på grensen til vondt samtidig som det er helt utrolig deilig. Jeg har ikke fått orgasme ved kun penetrering som sagt, men jeg merker at om jeg klarer å slappe helt av når det er sammentrekninger kommer de dype sammentrekningen, men de kommer ikke over noen topp. Noe jeg nesten forventer skal skje. men kanskje ikke (?). Om ikke annet høres det ut som om det blir enda bedre for han når jeg får mine sammentrekninger. JEg blir for det meste helt utmattet etter et sånt møte, men på en god måte. Også hender det jeg får litt hodepine, dette tror jeg er fordi jeg holder igjen/presser på disse krampetrekningene. Lurte bare på hvordan andre opplever sine orgasmer, om der finnes flere typer, om noen kan tipse meg om hvordan jeg får den sol-orgasmen igjen og kanskje hvordan jeg kan få en vaginal orgasme? Har vært i et lengre forhold hvor sexen ikke kom til de høyder den kommer til nå, så jeg føler meg litt grønn. Hva mer har jeg ikke opplevd?!, når det er så lett tilgjengelig mener jeg.
Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Ble det et litt rart innlegg kanskje.. Ingen andre som vil dele sine erfaringer?
aline Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Også hender det jeg får litt hodepine, dette tror jeg er fordi jeg holder igjen/presser på disse krampetrekningene. akkurat det der gjorde (gjør innimellom fremdeles, men ikke så ofte lenger) jeg også, holdt igjen og nesten presset imot når det kjentes som jeg nærmet meg eller var på vei til noe mer. ikke egentlig veldig bevisst, men gjorde det likevel. Dette har jeg jobbet med, og presser ikke imot nytelsen lenger, lar den komme. Og har etter det opplevd å komme kun ved penetrering. Da blir det nesten helt sykt, for når jeg først har kommet en gang vaginalt, så kommer det gjerne flere på rad, så det blir utrolig deilig men utrolig slitsomt. så mitt tips, jobb for å slutte å presse når du får disse sammentrekningene. Prøv å slapp av, la dem komme, se hva som skjer om du ikke presser eller holder igjen. Og om du føler du kanskje blir litt høylydt, så hva så? Da blir du det! La det komme, og la de naturlige reaksjonene komme som de vil, både i form av lyd, bevegelse og nytelse.
Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Takk for svar. Jeg skal jobbe med å slappe av. Jeg kjenner de gangene jeg klarer å slappe av inni mellom, så blir følelsen fra disse samentrekningene dypere og mer intens. Men så presser jeg imot. Tror jeg presser så jeg ikke skal falle helt bort og ikke yte noe. Jeg får bare lyst til å ligge å ta i mot og dra til Lalaland.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå