Gjest Utlogget bruker Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Jeg følger med i dagboken til enkelte brukere, men hvis en av disse brukerne blir gravide, og oppretter "graviddagbok" følger jeg mindre eller ingenting med på den nye boken. Synes det blir for mye prat om bekkenløsning og morgenkvalme. Det samme med bryllupsdagbøker som handler om tre eller femretters middager og tyll. Enn dere?
Gjest Gjest_Maiken_* Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Som jeg skulle skrevet det selv!
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Det samme med bryllupsdagbøker som handler om tre eller femretters middager og tyll. Enn dere? Du glemte kurvene på do, nesten det viktigste av alt i tillegg til å ikke har fri bar for gjestene.
Fresi Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Du glemte kurvene på do, nesten det viktigste av alt i tillegg til å ikke har fri bar for gjestene. Men det er jo det viktigste!
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Men det er jo det viktigste! Nei, nei - kurver på do + gave til gjestene (gjerne en plasttallerken med oppheng med et bilde av brudeparet smeltet inni midten) er da langt viktigere enn fri bar. :slåss:
Fresi Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Nei, nei - kurver på do + gave til gjestene (gjerne en plasttallerken med oppheng med et bilde av brudeparet smeltet inni midten) er da langt viktigere enn fri bar. :slåss: *interessert* Kurver har jeg i løpet av natten tenkt en del på, men hva er det med de tallerkenene? Kan ikke si jeg har sett noen sånne noengang. Forklar meg greia og så kan vi slåss :-D
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Tja.. noe uinteressant for meg igrunn, både hvordan en graviditet oppleves og hva man skal ha i middag i bryllupet. Et godt råd.. bare drit i å lese det som ikke er interessant, for antageligvis så er det faktisk noen som finner det interessant;)
Fresi Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Tja.. noe uinteressant for meg igrunn, både hvordan en graviditet oppleves og hva man skal ha i middag i bryllupet. Et godt råd.. bare drit i å lese det som ikke er interessant, for antageligvis så er det faktisk noen som finner det interessant;) :slåss: Bare for å gjøre det.
Gjest *Mim* Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 Like greit å samle sånt stoff i egen dagbok. For min del gidder jeg ikke å ha flere dagbøker, syter heller over kvalme og vondter i vanlige dagboka mi. Kan nok hende jeg skremmer vekk noen, men dagboka er mest for min egen skyld.
Gjest Peachbud Skrevet 26. august 2008 #10 Skrevet 26. august 2008 Jeg liker gravidbøker! (Er 24 år og har aldri vært gravid selv, planlegger å bli det om noen få år) Har et par hvor jeg har lest meg gjennom hele. Jeg leser derimot ingen bryllupsdagbøker, selv om jeg er forlovet. Har ikke så stor interesse for bryllup, i alle fall ikke de store som en må lage dagbok for å planlegge.
Gjest Verken forlovet eller gravid Skrevet 27. august 2008 #11 Skrevet 27. august 2008 Du glemte kurvene på do, nesten det viktigste av alt i tillegg til å ikke har fri bar for gjestene. Dette er grunnen til at det er så herlig med gjester på KG!
Hanna panna Skrevet 27. august 2008 #12 Skrevet 27. august 2008 Hva driver du med på nettet? Jeg skriver Influensedagbok på... for pokker da! Må jo skrive at det klør i halsen. Vi må dele og gi fra oss til andre
mysan Skrevet 27. august 2008 #13 Skrevet 27. august 2008 Graviddagbøker og bryllupstråder/dagbøker orker ikke jeg heller. Jeg klarer ikke å forholde meg til ensporetheten.. at det kommer inn som ekstrainnlegg i vanlige dagbøker derimot, er bare kos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå