Gjest AndreaZ Skrevet 3. juni 2003 #1 Skrevet 3. juni 2003 Er det en høy mystisk kjekk mørk mann som redder dere, eller drømmer dere om folk dere kjenner. Har hørt at mange jenter fantaserer om å bli tatt med makt (selv om dere selvfølgelig ikke ønsker dette i virkligheten)Hvorfor tror dere mange fantaserer om dette? Jeg fantaserer ofte om episoder som har skjedd med tidligere kjærester.
Hedda-78 Skrevet 3. juni 2003 #2 Skrevet 3. juni 2003 Eg fantaserar kun om menneske uten ansikt, eg meiner, menneske som eg verken har sett eller kjenner, eller har noko formeining om korleis ser ut. Dessutan er eg alltid flua på veggen, eg deltek aldri sjølv i det som foregår i fantasiane mine. Men eg fantaserar aldri om å sjå på at nokon andre har sex, det er ikkje det samme.
Sharissa Skrevet 4. juni 2003 #3 Skrevet 4. juni 2003 jeg fantaserer også alltid om personer uten ansikt, altså jeg greier aldri å fantasere om noen jeg vet hvem er, og jeg er også en av de som fantaserer om det å bli tatt med makt
Nelle Skrevet 4. juni 2003 #4 Skrevet 4. juni 2003 Jeg fantaserer ofte om mennesker "uten ansikt". Særlig om det er litt "bisarre" fantasier -da ville det bli helt absurd å fantasere om noen jeg kjenner. F.eks har en av mine favorittfantasier vært om en kjæreste som er ganske brutal og oppfører seg på en måte som er litt "nedverdigende" for meg. Til eksempel skal han vise meg frem overfor kompisene sine, og han lar de få knulle meg etter tur, for liksom å vise frem hvor bra dame han har osv. Det ville vært helt fullstendig avskyelig og absurd å fantasere min ordentlige kjæreste inn i denne fantasien -derfor funker det best med ansiktsløse mennesker... Men andre ganger, særlig om jeg fantaserer med lyder (dvs. hører for meg lyder som jeg blir skikkelig tent av) -da er det alltid konkrete lyder som tilhører konkrete personer. Did this make any sense? Nelle
Gjest Janna Skrevet 4. juni 2003 #5 Skrevet 4. juni 2003 Jeg fantaserer ofte om episoder som har skjedd med tidligere kjærester. Er dette veldig vanlig blant menn? :-?
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2003 #6 Skrevet 4. juni 2003 Er dette veldig vanlig blant menn? :-? Her kom det visst ei som plutselig ble litt engstelig....
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2003 #8 Skrevet 4. juni 2003 har mange forskjellige fantasier. en av dem er om en kvinne faktisk. hun er høy og slank og veltrent, og tar hele styringa - egentlig som en mann. ellers kan jeg fantasere om å våkne opp ute i skogen etter å ha gått meg bort, ved at en fremmed mann sitter ved siden av meg og kjærtegner meg, og så utvikler det seg. Eller at jeg ligger på en seng og mange menn står rundt med stive pi**er, store og flotte som peker rett i været, de tar meg etter tur og det er om å gjøre og være den som gir meg orgasmen. jeg kan fantasere om å se to menn sammen, som står tett inntil hverandre og runker hverandre mens de kysser (gutter; spyr dere nå eller?? hehe) nye fantasier kan jeg lage hele tiden... det hender jeg skriver dem og sender dem inn også.... elsker det
Livets datter Skrevet 4. juni 2003 #9 Skrevet 4. juni 2003 Min fantasi er ganske jordnær. Drømmer om at jeg skal møte den rette. En som vil ha meg for MEG. En som viser at han setter pris på meg ...og sier han er glad i meg. En som roser meg og ikke kritiserer meg i andres nærvær. En som vil dele livet sitt med meg. En som er villig til å gå gjennom ild for meg. En som vil samarbeide med meg for sammen å få et godt liv. En som er stolt av meg, og støtter meg. En som er villig til å lytte til meg. En som kan være glad i meg på tross av "feil og mangler". Og selvsagt en som jeg også vil gjøre alle disse tingene for! Kanskje en kjedelig fantasi, men den er iallefall min .
Colargol Skrevet 4. juni 2003 #10 Skrevet 4. juni 2003 Jeg er nok ikke den med størst fantasi i forhold til slike ting! Jeg fantaserer som regel om ting det er mulig å gjøre i virkeligheten. Bondage,SM og slike ting blir litt for heavy for meg! Men å møte en fremmed på et tog for så å ha en herlig stund i en kupee, eller å "en hjelpende hånd" fra en møter ute i det fri, det er herlige fantasier! Jeg fantaserer vel mest om å nesten bli tatt på fersken, da er det høy spenningsfaktor og har "blitt oppdaget" også i mange av mine fantasier. Det som er snodig er at jeg ikke fantaserer så mye om kjønnsorganer og sixpac'en til gutta. Det er mer følelsene og intimiteten som betyr noe! Jeg er kanskje litt unormal der?? :-?
Gjest Anonym nå Skrevet 8. juni 2003 #12 Skrevet 8. juni 2003 Fantaserer om vill og hemningsløs sex med en vilt fremmed mann, evt flere fremmede. Å være med på en enorm sexorgie på et tog, eller T-banen. Bytter partnere alt ettersom hvem vi føler for. Fantserer om å være med på swingersparty: jeg med en vilt fremmed mann som tar meg hardt bakfra, min type med en annen dame mens vi ser på hverandre. Trekant: 2 menn og meg. Fingre og slikke venninnen min. Ri en neger. Bli tatt opp etter en vegg i en gang i en blokk e.l. Bli tatt opp etter en trestamme i Frognerparken.
Norsk Standard Skrevet 8. juni 2003 #13 Skrevet 8. juni 2003 jeg kan fantasere om å se to menn sammen' date=' som står tett inntil hverandre og runker hverandre mens de kysser (gutter; spyr dere nå eller?? hehe)[/quote'] :-? :-? :-? Barf,puke,yuck :-? :-? :-?
Gjest Gutt21 Skrevet 9. juni 2003 #14 Skrevet 9. juni 2003 Er det en høy mystisk kjekk mørk mann som redder dere' date=' eller drømmer dere om folk dere kjenner.[/quote'] Det er vanligvis med en høy mystisk kjekk mørk mann i fantasiene mine.. Men det er meg! Ja ja, kjekk og kjekk.. Jentene i drømmene mine har noen ganger ansikt og noen ganger ikke. Noen ganger setter jeg ting inn i en bestemt situasjon/setting.. Kan si det sånn at det alltid er kvinnen som er "pådriveren" og forfører meg, ikke omvendt. Nå var vel kanskje spørsmålet rettet mot jenter, men jeg svarte allikevel, jeg.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. juni 2003 #15 Skrevet 9. juni 2003 Den siste mannen jeg fantaserte om som ikke var min tilkommende var Janove Kaizer :oops: Minnie
Tusseline Skrevet 9. juni 2003 #16 Skrevet 9. juni 2003 Den siste mannen jeg fantaserte om som ikke var min tilkommende var Janove Kaizer :oops: Minnie Hihihi... Morsomt! Dette skal jeg jaggumei fortelle ham
Gjest Janna Skrevet 9. juni 2003 #17 Skrevet 9. juni 2003 Hva jeg fantaserer om får ikke en gang den som burde vite sånt, vite...
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2003 #18 Skrevet 9. juni 2003 Jeg fantaserer om en jeg jobber med som jeg er såååå betatt av!!
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2003 #19 Skrevet 9. juni 2003 ...den aller herligste fantasien min lagde jeg etter å ha lest isfolket for mange år siden. Jeg er jo bare sååå eventyrfrelst. og våkne opp midt på natten av at noen står ved fotenden av sengen min og ser på meg. Han er minst to meter høy, og innmari mørk, bredskuldret så det er skremmende, med litt spisse skuldre. Øynene hans er gule som hos en ulv, ørene spisse, og han er temmelig dyrisk. Han er ikke veldig øm og følsom, men vet å gjøre meg opphisset, våt og åpen for ham - og p***** hans er gigantisk. Den ville garantert ha ødelagt meg i det virkelige liv, men i fantasien er det bare utrolig.... han er en demon..... blåsvart og diger..... mmmm... :blunke:
Sofia Skrevet 10. juni 2003 #20 Skrevet 10. juni 2003 Min fantasi er ganske jordnær. Drømmer om at jeg skal møte den rette. En som vil ha meg for MEG. En som viser at han setter pris på meg ...og sier han er glad i meg. En som roser meg og ikke kritiserer meg i andres nærvær. En som vil dele livet sitt med meg. En som er villig til å gå gjennom ild for meg. En som vil samarbeide med meg for sammen å få et godt liv. En som er stolt av meg, og støtter meg. En som er villig til å lytte til meg. En som kan være glad i meg på tross av "feil og mangler". Og selvsagt en som jeg også vil gjøre alle disse tingene for! Kanskje en kjedelig fantasi, men den er iallefall min . Denne fantasien/drømmen har jeg gitt opp for leeeenge siden. Har bena planta på bakken og tror ikke på dette lenger. Bitter...tjaaaaa.... Kanskje Seksuell fantasi....nope. Har gitt opp der også gitt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå