Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Hva synes dere om å nyse? Jeg synes det er kjempe morsomt og rett og slett deilig, så lenge det ikke er et hostenys da. Elsker å nyse.
Gjest *Mim* Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Jeg synes også det er digg å nyse. Nesten som en liten orgasme i nesa. :-D
Suzy Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Det er greit ettersom det gjerne betyr slutten på noe kløing i nesa, men det er irriterende når man nyser ørten ganger etter hverandre.
The Kitten Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Hva synes dere om å nyse? Jeg synes det er kjempe morsomt og rett og slett deilig, så lenge det ikke er et hostenys da. Elsker å nyse. Jeg har ingen formening om det å nyse.
Filur Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Jeg synes også det er digg å nyse. Nesten som en liten orgasme i nesa. :-D Akkurat sånn ja!! Er kjempeforkjølt for øyeblikket, så hver nys er en liten befrielse! I går kveld betrodde min samboer meg at han ofte nyser når han er kåt.. wtf..?
LisaLoop Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Det er godt å nyse. Likte den miniorgasmebeskrivelsen
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Jeg har hørt at nysing er omtrent som en halv orgasme. Digg å nyse, ja.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Enda en tråd der noen påstår noe helt vilt (deilig å nyse?? wtf??) og så er alle enige! Psychoooes! :gjeiper: dere er vel de samme som sier "et hårstrikk" og som urinerer i dusjen også! :gråte:
Gjest antigartner Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 Jeg sier ikke "et hårstrikk", og tisse gjør jeg helst i do, men jeg synes det er godt å nyse. Eller for å snu på saken: noe av det mest irriterende jeg vet er når det klør i nesen slik at du tror du skal nyse, men at nyset aldri kommer.
Lille Lea Skrevet 26. august 2008 #11 Skrevet 26. august 2008 Jeg har hørt at å nyse er 14% orgasme, ler her.. uffamei man hør så mye rart! Men jeg syns det er digg!
Polly Ester Skrevet 26. august 2008 #12 Skrevet 26. august 2008 Noen ganger er det irriterende, men stort sett er det ganske deilig å nyse. Men, ikke hvis det kommer mange etter hverandre og det klør i nesa, som det også er nevnt over her... Jeg har hørt at hjertet stopper hver gang man nyser, er det riktig?
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #13 Skrevet 26. august 2008 Jeg har hørt at nysing er omtrent som en halv orgasme. Digg å nyse, ja. Jeg mener det kun er 10 % orgasme faktisk. Men det er godt å få klarnet opp i nesen, og spesielt når det har klødd en stund! Enda en tråd der noen påstår noe helt vilt (deilig å nyse?? wtf??) og så er alle enige! Psychoooes! :gjeiper: dere er vel de samme som sier "et hårstrikk" og som urinerer i dusjen også! :gråte: Kjenner da flere som får VONDT av å nyse, og det er vel den egenskapen denne stakkers gjesten her er fortapt med. Må være som å å aldri kunne oppnå orgasme noensinne :gråte: Stakkars gjest:(
Gjest Pet Skrevet 26. august 2008 #14 Skrevet 26. august 2008 Jeg tar skikkelig i når jeg nyser og roper ATSJOOO! Det er deilig, det! Gjør det bare hjemme. Sønnen min har flere ganger kommet ut fra rommet sitt og spurt hva det er.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #15 Skrevet 26. august 2008 Jeg har hørt at hjertet stopper hver gang man nyser, er det riktig? I det øyeblikket du nyser, stopper alle kroppsfunksjonene – inkludert hjertet. Det er også umulig å nyse med øynene oppe. http://no.wikipedia.org/wiki/Nys I følge wikipedia så er det sant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå